شهربابک میزبان دومین المپیاد علمی  و عملیاتی آتش‌نشانان شرکت مس  
چاپ 

شهربابک میزبان دومین المپیاد علمی  و عملیاتی آتش‌نشانان شرکت مس 

دومین المپیاد علمی و عملیاتی آتش‌نشانان صنعت مس با حضور ۶ تیم آتش  از مجتمع‌های سه‌گانه شرکت ملی صنایع مس ایران در روزهای ۸ و ۹ آبان ماه به میزبانی مجتمع مس شهربابک برگزار شد.

شهربابک میزبان دومین المپیاد علمی  و عملیاتی آتش‌نشانان شرکت مس

به گزارش مس پرس، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان شهربابک، مدیر منطقه آتش‌نشانی و رئیس انجمن صنفی آتش‌نشانان خراسان رضوی و مدیران HSE مجتمع‌های سه‌گانه در این رویداد حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، هر یک از مجتمع های شهر بابک، سرچشمه و سونگون در قالب دو تیم (الف) و (ب) به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تیم‌های آتشنشانی مجتمع شهربابک (ب)، مجتمع سرچشمه (الف) و مجتمع سرچشمه (ب) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
تیم مجتمع مس سونگون نیز به عنوان تیم با اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد و توانست جام اخلاق این المپیاد را بدست آورد.
همچنین علیرضا بهمن‌آبادی مدیر محیط زیست، بهداشت و ایمنی شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین اختتامیه دومین المپیاد آتش‌نشانان صنعت مس با عنوان این که فضای همدلی و دوستی این المپیاد ستودنی است، گفت: تلاش، اشتراک تجربیات، رقابت سالم، تمرین فعالیت‌های تیمی در فضای همدلی و دوستی بهترین نتیجه‌ای است که می‌توان از برگزاری این المپیاد به آن اشاره کرد.
در آیین اختتامیه این رویداد علاوه بر تجلیل از مقام‌آوران و بازنشستگان ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع‌های سه‌گانه، از سوی انجمن صنفی آتش‌نشانان خراسان رضوی بالاترین نشان آتش‌نشانان کشور به جعفری رئیس ایمنی و آتش‌نشانی حوزه میدوک شهربابک اعطا شد.
حفظ آمادگی جسمانی پرسنل آتش نشان در جهت انجام درست ماموریت های محوله، افزایش سطح دانش و مهارت آتش نشانان برای قرار گرفتن در فرآیند بهبود مستمر، ایجاد فضای نشاط و همدلی و تمرین کارهای تیمی از جمله اهداف این المپیاد عنوان شد.
همچنین در مراسم اختتامیه، مجتمع مس سونگون به عنوان میزبان سومین دوره این المپیاد معرفی شد.

درباره نویسنده

15444مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو