کشف 950 میلیون تومان کالای قاچاق در کردستان 
چاپ 

کشف ۹۵۰ میلیون تومان کالای قاچاق در کردستان

فرمانده نتظامی استان از کشف بیش از ۹۵۰ میلیون تومان کالای قاچاق عملیاتی در راستای اولین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالای ممنوعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار یمین نیوز از سنندج، سردار ” علی آزادی ” فرمانده انتظامی کردستان در گفت : اولین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالای ممنوعه با بسیج کلیه امکانات ونیروهای پلیس آگاهی به مدت یک روز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی در استان وناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا عنوان کرد وگفت : با تلاش ماموران در این عملیات بیش از ۲هزار ثوب البسه قاچاق ، ۴۵۰دستگاه لوازم خانگی وبیش از ۴هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان کردستان کشف ۱۶تن آرد ، ۸۰۰کیلو گرم مغز گردو و۷۵دستگاه گوشی تلفن هوشمند قاچاق را از دیگر موفقیت های کارکنان در این طرح دانست واظهار داشت : در همین راستا بیش از ۴هزار قلم اقلام ممنوعه وانواع مواد دخانی قاچاق نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده در این عملیات بیش از ۹میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد : در این عملیات ۸دستگاه خودرو توقیف و۹نفر از عوامل توزیع قاچاق کالا دستگیر وبرای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو