دیدار چهره به چهره فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با مردم 
چاپ 

دیدار چهره به چهره فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با مردم

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با هدف بررسی مشکلات و پیگیری درخواست های مردمی روز های دوشنبه و هر هفته با اقشار مختلف دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار یمین نیوز از سنندج،  سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان با هدف بررسی مشکلات و پیگیری درخواست های مردمی با شهروندان و اقشار مختلف دیدار می کند .

سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در حاشیه این دیدارها گفت: در این دیدارها که به صورت چهره به چهره  و هر هفته در روزهای دوشنبه صورت می گیرد، مراجعه کنندگان درخواست ها و مشکلات خود را اعلام و پس از بررسی جهت بررسی و پیگیری به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود.

وی افزود: این دیدارها با هدف فراهم نمودن زمینه ارتباط مستقیم مردم با فرماندهان انتظامی استان به‌صورت حضوری در حوزه خدمات‌رسانی بازرسی، پلیس راهور، معاونت نیروی انسانی، گزینش و استخدامی و همچنین وظیفه عمومی برگزار می شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف برگزاری این دیدارها «اخذ گزارشات، شکایات، انتقاد و یا تقدیر از پلیس و نظارت مستقیم مردم بر پلیس است»، تصریح کرد: علاوه بر برگزاری هفتگی این دیدارها، مردم می‌توانند با مراجعه حضوری به مرکز ۱۹۷ و یا تماس تلفنی با ۱۹۷ پیگیر مطالبات و درخواست‌های خود باشند.

سردار آزادی با ذکر اینکه تسریع در رفع مشکلات مردم از جمله دستاوردهای این نشست است، خاطرنشان کرد: امید است بتوان مراتب رضایت‌مندی و اعتماد مردمی به نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها را بیش از پیش فراهم کرد.

شایسته ذکر است در این دیدارها هر هفته بیش از ۱۰۰ درخواست مردمی بررسی و توسط فرمانده نیروی انتظامی کردستان جهت پیگیری به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو