بسته بندی آخرین حلقه اتصال تولیدکننده و مصرف کننده 
چاپ 

بسته بندی آخرین حلقه اتصال تولیدکننده و مصرف کننده

مدیرعامل یاران توسعه در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی؛

بسته بندی آخرین حلقه اتصال تولیدکننده و مصرف کننده

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته روز پنجشنبه با حضور عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بیش از ۴۴۵ شرکت کننده داخلی و خارجی شامل ۴۰۰ شرکت داخلی و ۴۵ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، سوئد، آلمان، فرانسه، چین، ترکیه و کره جنوبی حضور دارند.

شرکت یاران توسعه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته جدیدترین دستگاه های چاپ، دستگاه های بسته بندی، دستگاه ها و تجهیزات کد گذاری، دستگاه های پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته بندی های داخلی و صادراتی و همچنین روش های نوین بسته بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش گذاشت.

دکتر علی اکبر محمودی مدیرعامل شرکت یاران توسعه در گفتگو با خبرنگار پاکسان نیوز پیرامون فلسفه حضور این شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی گفت: با بسته بندی مطلوب این فرصت را به کسانی که چاپ و بسته بندی محصولات خود را به ما می سپارند می دهیم تا با مخاطبان محصولات خود بیشتر و بهتر از گذشته ارتباط برقرار کنند و مخاطبان تصادفی را به طرفداران متعصب تبدیل نمایند.

در طول چهار روز برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، چهار هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای افغانستان، عراق، چین، کره جنوبی و تایوان از نمایشگاه بازدید کردند و با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری و اقتصادی شدند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته از امروز تا ۲۵ آذر ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان بود.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو