نقش درآمدهای ارزی در تصمیم گیری های پاکسان 
چاپ 

نقش درآمدهای ارزی در تصمیم گیری های پاکسان

قائم مقام و عضو هیئت مدیره پاکسان؛

درآمدهای ارزی در تصمیم گیری های کلان پاکسان نقش تعیین کننده دارد

امیرحمزه توسلی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پاکسان از نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت پاکسان بازدید کرد.

به گزارش پاکسان نیوز، امیرحمزه توسلی، قائم مقام و معاونت بازاریابی و فروش شرکت پاکسان ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران(ایران اکسپو۲۰۱۸) در غرفه شرکت پاکسان با تاکید بر اهمیت حضور در این نمایشگاه گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی ضمن ارائه توان صادراتی کشور می تواند منجر به ارزآوری بیشتر و صادرات محصولات ایرانی شود و زمینه گسترش ارتباطات اقتصادی را فراهم سازد.

وی با اشاره به فعالیت های صادراتی شرکت پاکسان خاطرنشان کرد: راهیابی به بازارهای جدید برای افزایش صادرات هدف عمده پاکسان است و برای اینکه این شرکت قدیمی و خوشنام در چرخه رقابت با سایر تولیدکنندگان باقی بماند بازنگری در سیاست های کلان صادراتی است.

قائم مقام و معاونت بازاریابی و فروش شرکت پاکسان در ادامه ضمن تاکید بر افزایش سهم صادراتی محصولات پاکسان و دیگر شرکت های عضو هلدینگ بزرگ شوینده یادآورشد: شرکت پاکسان یکی از توانمندترین تولیدکنندگان محصولات شوینده و بهداشتی است که سهم بزرگی از بازار شوینده کشور و منطقه را در اختیار دارد و درآمدهای صادراتی و ارز حاصل از فروش محصولات تولیدی به دیگر کشورها، در تصمیم گیری های کلان این شرکت نقش تعیین کننده ای را داراست اما باید با پویایی بیشتر به کار و فعالیت خود ادامه دهد و نگاه توسعه ای را در پیش گیرد.

شرکت پاکسان در سومین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران، ضمن ارائه محصولات صادراتی جدید خود دیگر دستاوردهای خود را نیز ارائه نمود و به سوالات تخصصی تجار و بازدید کنندگان خارجی پاسخ داد.

این نمایشگاه از بیست و دوم آغاز به کار کرد و بیست و پنجم آذرماه سال جاری به کار خود پایان داد و در این مدت میزبان صادرکنندگان، بازدیدکنندگان و علاقمندان به محصولات خود بود.

درباره نویسنده

15434مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو