معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان: بانک قرض الحسنه مهر ایران پرچم دار مهربانی در بین نهاد های مالي کشور است 
چاپ 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان: بانک قرض الحسنه مهر ایران پرچم دار مهربانی در بین نهاد های مالي کشور است

نامدار، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با اشاره به توزیع ۱۰۳۱بسته آموزشی و بهداشتی در بین مدارس مناطق محروم استان توسط بانک قرض الحسنه مهرايران بيان داشت: اين بانک پرچم دار مهرباني در بين نهاد هاي مالي کشور است كه بر اساس مسئوليت هاي اجتماعي و توجه مستمر به اين اصل اخلاقي، زمينه را براي هم افزايي و گسترش شرايط تحصيل دانش آموزان مستعد فراهم مي كند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای گسترش مهرورزي و افزايش ميزان عدالت تحصيلي طي تفاهمنامه اي با معاونت متوسطه آموزش و پرورش اقدام به توزيع ۳۳ هزار بسته آموزشي و بهداشتي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال نمود که از اين ميان تعداد ۱۰۳۱ بسته به دانش آموزان مدارس شبانه روزي مناطق محروم استان کردستان اختصاص يافت.
مهدی نامدار، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این خصوص بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران، در راستاي رسالت اجتماعي که بر عهده دارد در سال تحصيلي جديد ۳۳ هزار بسته آموزشي و بهداشتي را در اختيار آموزش و پرورش قرار داده است تا در مناطق محروم کشور توزيع كند.
وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه و هماهنگی های به عمل آمده با معاونت توسعه و تجهيز مدارس شبانه روزي کردستان تعداد ۱۰۳۱ بسته آموزشي و بهداشتي به دانش آموزان اين استان تخصيص داده شد.
نامدار در ادامه تصریح کرد: هرساله بر حمایت از دانش آموزان مناطق محروم تاکید شده و خوشبختانه امسال بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت ترويج اين سنت خداپسندانه در بين دانش آموزان گام مهمي برداشته است.
وی خاطرنشان ساخت: در واقع، باید بانک قرض الحسنه مهر ایران را پرچم دار مهربانی در بين نهادهاي مالي کشور دانست و مديريت آموزش و پروش استان کردستان ازاين اقدام خداپسندانه کمال تشكر و قدرداني را دارد.

درباره نویسنده

15503مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو