رونمایی رسمی از «اپلیکیشن تاپ» در نمایشگاه ایران تلکام 2016 
چاپ 

رونمایی رسمی از «اپلیکیشن تاپ» در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶

همزمان با دومین روز برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی موسوم به ایران تله کام ۲۰۱۶ بطور رسمی در غرفه اول سازان از اپلیکیشن تاپ در حضور خبرنگاران رونمایی بعمل آمد.

به گزارش یمین نیوز،  این اپ توسط شرکت اول سازان با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان راه اندازی شده است.

ناصر قدیر کاشانی در مراسم رونمایی این اپلیکیشن در جمع خبرنگاران گفت: برای تولید این اپ منطبق با همکاری مشترک بین دو شرکت، بحثهای بازاریابی و فروش برعهده اول سازان است و زیرساختهای فنی آن توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان انجام میشود.

وی با اشاره به اینکه برای کاربران جوایز ارزشمند متعددی درنظرگرفته شده است، گفت: یک خودروی پورشه بعنوان جایزه فصلی و در کنار آن نیز ۱۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی بعنوان جازه ماهانه برای مصرف کنندگان و استفاده کنندگان از این سرویس درنظر گرفته شده است .

رئیس هیات مدیره اول سازان گفت: برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی نیز برای معرفی این جشنواره درنظر گرفته شده است تا بتوانیم کمپین بسیار خوبی را شروع کنیم و سهم خوبی از بازار را بدست آوریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آی سی تی پرس مبنی بر تخمین میزان سهم از بازار توسط این اپ، گفت: انتظار داریم که بتوانیم حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد بازار را بدست آوریم و همچنین پیش بینی میکنیم که کمپین تبلیغاتی آن حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه بخواهد و امیداریم که درآمد خوبی نیز داشته باشیم.

قدیر کاشانی تصریح کرد: رونمایی از این اپ را همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ انجام دادیم و با توجه به اینکه عمده مشتریان این نمایشگاه از مدیران مخابراتی هستند، بنا را بر این گذاشتیم تا ابتدا مدیران با این سیستم آشنا شوند و بعد تبلیغات رادیو و تلویزیونی آن را آغاز کنیم.

در ادامه عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ضمن ابراز خرسندی از این همکاری به خبرنگاران گفت: در سایتهایی که امکان پرداخت دارند کاربران مشکلی از بابت وارد کردن رمز، تاریخ انقضا و CVV2 را روی این بستر نیاز ندارند و تمام این فرآیند از طریق PSP انجام میشود. این اپلیکیشن سادگی را به کاربران ارائه میدهد اما مهمترین مسئله اعتمادی است که مردم به برند پارسیان دارند.

رمزگذاریها بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام شده و تأییدیه های مورد نیاز دریافت شده است.

قنبریان گفت: با توجه به محدودیتهایی که از مهر ماه بانک مرکزی روی سیستمهای USSD میگذارد پیش بینی میکنیم که امسال شاهد شکوفایی و رونق بیش از پیش در بازار اپلیکیشن باشیم.

وی افزود: کسانی که بتوانند اپ های خود را بهتر به بازار معرفی کنند بالطبع سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص خواهند داد و خیلی امیداریم که در بازه زمانی ۶ ماهه پیش رو سهم بسیار خوبی را از این بازار داشته باشیم و پیش بینی میکنیم بتوانیم حدود ۶۰ درصد از سهم بازار را بدست آوریم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است از ۴ لغایت ۷ مهرماه ۱۳۹۵ (۲۵ تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۶) در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار متر مربع در سالن‌های ۶، ۷، ۹-۸، ۱۱-۱۰، ۱۳-۱۲، ۱۴، ۲۷ و سری ۲۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو