فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی در صورت تعدی از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار خواهد گرفت  
چاپ 

فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی در صورت تعدی از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار خواهد گرفت 

سردار سلامی گفت: تصمیم گرفتیم که یک معادله جدید بسازیم که از این پس رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، شخصیت‌ها و شهروندان و دارایی‌ها ما حمله کند، ما از مبدا جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

– سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره واکنش سخت جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: تصمیم گرفتیم که یک معادله جدید بسازیم که از این پس رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، شخصیت‌ها و شهروندان و دارایی‌های ما حمله کند، ما از مبدأ جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: عملیات «وعده صادق» نمونه برجسته و کاملاً واضحی از این معادله جدید است.

وی تاکید کرد: از طریق سفارت سوییس به امریکا پیام دادیم که اگر با اسرائیل در اقدامات احتمالی بعدی‌شان مشارکتی کند پایگاه های‌شان هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی درباره جزئیات این عملیات گفت:هواپیما‌های متنوعی از جمله F۱۵، F۱۶‌ و F۳۵‌ که هواپیما‌های فوق‌العاده پیشرفته‌ای هستند، هواپیما‌های گلف استریم، حتی سوخت‌رسان‌ها که در فضای هوایی مداومت به پرنده‌های جنگی دشمن می‌دادند همه این‌ها در فضا یک سطح به هم پیوسته و یکپارچه‌ای از یک دفاع هوایی متراکم و چند لایه را از لحظه ورود پرنده‌ها به فضای هوایی کشور عراق تا میانه اردن به عهده گرفته بودند و از غرب کشور اردن تا اهداف عمیق در رژیم صهیونیستی را خود رژیم صهیونیستی پدافند هوایی آن را انجام می‌داد.

فرمانده کل سپاه گفت: این دفاع ضدهوایی و دفاع ضدموشکی که با پیشرفته‌ترین سامانه‌ها همراه بود و عبور از این سیستم بسیار پیچیده و چند لایه و پیشرفته کار بسیار سختی بود. یعنی طراحی عملیاتی که بتواند پرنده‌های بدون سرنشین، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک را از این فضا عبور بدهد و آن‌ها را روی زمین با دقت‌های خیلی بالا در اهداف نقطه‌ای روی زمین بنشاند و اهداف را مورد انهدام قرار بدهد.

در حال تکمیل…

درباره نویسنده

15455مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو