پیام تبریک رئیس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت اعیادشعبانیه  
چاپ 

پیام تبریک رئیس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت اعیادشعبانیه 

رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی اعیاد فرخنده ی ماه شعبان را تبریک گفت.متن پیام دکتر پرویزیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شعبان ماهی است که مفاهیم بلند ولایت‌پذیری، شهادت، تبیین و انتظار را با خود همراه دارد. ماهی که نخستین روزهای آن با میلاد مسعود سرور جوانان اهل بهشت آغاز و با میلاد خجسته قائم آل محمد(ص) به ماه میهمانی الهی پیوند می یابد.
آنجا که تاریخ به جوانمردی و جانبازی سرداران کربلا می بالد و امام حسین(ع) با شهادت خود و یارانش نماد ایستادگی در برابر ظلم و تحریف دین می شود، قمر بنی هاشم(ع) جانبازی در راه ولایت را بر آسایش زندگی ترجیح می دهد و سید الساجدین امام سجاد(ع)، حماسه عظیم کربلا را به تاریخ پیوند زده و برای جهانیان تبیین می‌کند؛ پاسداران سربلند و جانبازان پرافتخار میهن عزیزمان نیز همدوش با ملت بزرگ ایران و با الگوگیری از قیام اباعبدالله(ع)، از فدا کردن جان خود در راه امنیت، اقتدار و یکپارچگی میهن دریغی نورزیده اند. اینجانب، در برابر عظمت پیام‌آوران آزادی و ظلم‌ستیزی، امام حسین (ع)، ابوالفضل العباس و امام سجاد (ع) سر تعظیم فرود آورده؛ میلاد خجسته آن بزرگواران، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک عرض می نمایم.
همچنین، نیمه شعبان روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت که زمین و زمان، ظهور او را به انتظار نشسته تا با شمیم آمدنش جانی دوباره گیرند و وعده های الهی را بر تحقق عدالت در سراسر عالم و پیروزی مستضعفان جهان درک نمایند. انتظاری شیرین که ایمان به آن زمینه ای برای خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی است.
با احترام به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، پیشاپیش میلاد فرخنده ی مهدی موعود را گرامی داشته، امید که با ظهور مبارک و حضور بی مثالش، جهان رنگ صلح و آرامش را در سایه عدل الهی ببیند.

کورش پرویزیان

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو