پیام تبریک رئیس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 
چاپ 

پیام تبریک رئیس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان با گرامیداشت و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم برای حضوری باشکوه در راهپیمایی حماسه ۲۲ بهمن دعوت کرد.رئیس کانون بانک های خصوصی دستاوردهای بسیار ارزشمند پس از پیروزی انقلاب اسلامی را زمینه ساز نشاط و تقویت امید در جامعه و برآیند دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب را حاکی از رشد، توسعه و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف و خودکفایی و شکوفایی عنوان کرد.

متن پیام کورش پرویزیان بدین شرح است:
چهل و پنج سال پیش، مردم بزرگ و آزادی خواه ایران اسلامی با رهبری حکیمانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، به پیروزی بزرگ دست یافتند و دست استکبار را از این کشور کوتاه کردند تا مسیر عزّت و سرافرازی هموار شود و اکنون در چهل و پنج سالگی انقلاب رویدادی را تجربه می‌کنیم که این کشور را دستخوش تحول کرد و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی برای مردم و کشور را فراهم آورد.

فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت خوبی برای مرور دستاوردهای این واقعه مهم تاریخی درحوزه‌‌های مختلف است. این انقلاب با بهره گیری از رهنمودهای امام (ره) و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی همزمان با نگاه معناگرا به ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی به مسائل اقتصادی نیز اهتمام جدی داشته است. امروز شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران، با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به کشوری مستقل و مقتدر در ساحت‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … تبدیل شده است که منشأ تحولات عظیم و اثرگذار در جهان به شمار می رود.

استقلال و خودکفایی امور اقتصادی و صنعتی؛ حفظ و بهره وری از معادن و ذخایر و منابع کشور؛ پیشرفت صنعتی و فنی؛ جلوگیری از سلطه اقتصادی بیگانگان و تأمین نیازهای اساسی را می توان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

بانک های خصوصی نیز به مثابه نهادی اثرگذار درعرصه های اقتصادی کشور طی دو دهه گذشته تلاش کرده‌اند با ریل گذاری هوشمندانه و عزت آفرین در راستای توسعه و شکوفایی کشور شرایطی را فراهم کنند که همزمان با پایبندی به تعهدات خود به ذی‌نفعانشان، به بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه نیز کمک کنند و در مسیر سرعت بخشیدن به دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی گام های موثری بر‌دارند.

در طلیعه درخشان چهل‌وششمین بهار انقلاب اسلامی، ضمن پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب، یوم‌الله ۲۲ بهمن را به ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار و تمامی همکاران گرامی تبریک عرض نموده و از خداوند منان، عزت، سربلندی و موفقیت مردم بزرگوار ایران را خواستارم.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو