با ۱۲ هزار عنوان کتاب؛ افتتاح هشتمین نمایشگاه کتاب مس در شهربابک 
چاپ 

با ۱۲ هزار عنوان کتاب؛ افتتاح هشتمین نمایشگاه کتاب مس در شهربابک

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس، با ۱۲ هزار عنوان کتاب از ۲۶۰ ناشر، با حضور فرماندار شهربابک، مدیر مجتمع مس شهربابک و سایر مسئولین و اهالی فرهنگ شهربابک گشایش یافت.

افتتاح هشتمین نمایشگاه کتاب مس در شهربابک

به گزارش مس‌پرس، جلالی فرماندار شهربابک، ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه کتاب مس گفت:کتاب مرجع حقیقت است و متاسفانه با ظهور شبکه های اجتماعی این مرجع، جایگاه و اهمیت خود را از دست داده است.

وی بر اهمیت انتخاب کتاب مناسب تاکید کرد و گفت:خواندن کتاب خوب نیاز به راهنمایی افراد کتابخوان دارد تا مثمر ثمر واقع شود.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: به لطف خدا نزدیک به ۱۰۰هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های توسعه، توسط مجتمع مس شهربابک و مسئولین ارشد شهرستان در حال انجام است و اگر این رشد صنعت در شهرستان دارای پیوست فرهنگی نباشد، جامعه دچار عدم توازن در بخش صنعت و فرهنگ می شود و خوشبختانه با نگاه بلند مدیر مجتمع مس شهربابک این پیوست فرهنگی در مجتمع مس شهربابک در حال تدوین است.

وی با تاکید بر این که نمایشگاه کتاب در راستای این پیوست فرهنگی دایر شده است، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال، بخش کودک و نوجوان به صورت ویژه طراحی شده است و همه‌روزه قصه گویی و کتابخوانی در این بخش برای کودکان انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک تاکید کرد: تمام تلاش چندین ماهه ی مجموعه روابط عمومی مجتمع، برگزاری نمایشگاهی موثر و در شأن مردم شهربابک بوده و خواهد بود.

نمایشگاه کتاب مس شهربابک از ۱۸ لغایت ۲۵ آذر در سالن شماره دو استادیوم تختی شهر بابک دایر می باشد.

درباره نویسنده

15444مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو