سینا دارو موفق به کسب مجوز تولید آمپول‌های ۲، ۵ و ۱۰ میلی لیتری شد  
چاپ 

سینا دارو موفق به کسب مجوز تولید آمپول‌های ۲، ۵ و ۱۰ میلی لیتری شد 

به گزارش روابط عمومی خوارزمی، سرکار خانم دکتر مهنوش کشاورز مدیر تضمین و کیفیت شرکت لابراتوارهای سینادارو، گفت: تضمین کیفیت تمامی تدابیر و راه کارهای را که به تنهایی یا مشترکاً می توانند بر روی کیفیت محصول اثر گذار باشند را پوشش می دهد. 

وی افزود: تضمین کیفیت تمامی تدابیر و راه کارهای مطابق با قوانین بین المللی GMP & PICs را بکار می گیرد تا از کیفیت محصول به‌طور مداوم و یکنواختی آن مطابق با مشخصات از پیش تعیین شده و مورد نظر اطمینان حاصل کند. مدیریت کیفیت امری اتفاقی نبوده و مسئولیت تمامی افراد دخیل در ساخت محصول داروئی است. مدیریت کیفیت باید کاملاً مستند گردیده و کارائی آن پایش شود. 

خانم دکتر کشاورز اظهار داشت: به همین منظور شرکت سینا دارو سیستمی کارآمد برای تدوین و پایش فرایندها با مشارکت فعال تمامی مدیران و پرسنل درگیر در فرایندها با رهبری مدیریت ارشد سازمان بنا نهاده است ،  این واحد تضمین می نماید که فرایندهای تولید در طول چرخه حیات به درستی مدیریت  می شوند و شرایط بهینه ساخت، لحاظ می گردد.

 وی افزود: کالیبراسیون، معتبرسازی، بازرسی های فنی و حفظ سیستم های کیفی جزء  وظایف اصلی این واحد به شمار می رود. لازم به ذکر است ، سرکار خانم دکتر مهنوش کشاورز دانش‌آموخته دکتری شیمی آلی و دارای سابقه فعالیت و مدیریتی ۱۸ساله در صنعت دارو در حوزه‌های تضمین کیفیت، بازرگانی ، پروژه ، تحقیق و توسعه و آزمایشگاه می باشد.

درباره نویسنده

15444مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو