اورهال نیروگاه تنکابن در دستور کار قرار دارد  
چاپ 

اورهال نیروگاه تنکابن در دستور کار قرار دارد 

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی؛ پایش گروه برق انرژی سپهر با حضور معاونین شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و مدیران شرکت برق انرژی سپهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه جناب آقای خالصی معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت خوارزمی ضمن خوشامدگویی بر پیگری مصوبات تا حصول نتیجه و ارائه گزارش از این بابت تا قبل از جلسه پایش تا کید داشتند.

در ادامه مدیرعامل شرکت نیروپارسه جناب آقای مهندس مدنی گزارشی   از پیگیری های انجام شده برای رفع تعهدات ارزی و ارسال نتایج آن به شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ارائه نمود.

مدیرعامل شرکت نیرو پارسه عنوان کرد:  در شرکت نیرو پارسه برای تداوم فعالیت و ایجاد سود نیازمند تعریف  پروژه‌های جدید هستیم و با توجه به کوتاه شدن دوره وصول مطالبات نوید سود آوری بیشتر را داد.

در ادامه عنوان شد : شرکت نیرو پارسه می تواند انرژی را از دیگر شرکت ها ی تولیدکننده خریداری کرده و در بازار خرده فروشی به فروش برساند. 

مدیرعامل شرکت نیرو پارسه با اشاره به وضعیت تعمیرات واحد ها گفت: ژنراتورهای نیروگاه طرشت اورهال شده است و برنامه ریزی برای اورهال تنکابن در سال آینده انجام شده است. 

 دکترجعفری اناری مدیرعامل شرکت برق ارژی سپهر عنوان داشت: شرکت برق منتظر قائم در بحث تولید و آمادگی تولید ۹۵ درصد از بودجه پیشبینی شده را محقق کرده است و با جذب سرمایه برای احداث نیروگاه جدید می توانیم سودآوری بیشتر را انتظار داشته باشیم.

وی گفت: در بحث پذیرش شرکت برق منتظر قائم در بازار سرمایه، ۵۵درصد از متغیر های پذیرش سازمان بورس برای عرضه فراهم شده که در سال آینده درتلاش خواهیم بود تا با رفع مشکلات، این شرکت را در بورس عرضه کنیم.

وی گفت: شرکت برق انرژی سپهر در نظر دارد تا با انجام تعمیرات تخصصی برای سایر نیروگاه‌ها، احداث نیروگاه جدید و تامین قطعات استراتژیک روند سود سازی شرکت را برای سال های آتی بیشتر کند.

درباره نویسنده

15456مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو