کشف انبار۲۰ تنی احتکار کالای اساسی در کامیاران  
چاپ 

کشف انبار۲۰ تنی احتکار کالای اساسی در کامیاران 

فرمانده انتظامی کردستان از کشف و ضبط ۲۰ تن کالای احتکاری در شهرستان کامیاران خبر داد.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از شناسایی سوله حاوی ۲۰ تن کالای احتکار شده به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در کامیاران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با اشراف اطلاعاتی  سوله حاوی دپو اقلام احتکاری را در شهرستان شناسایی کردند. 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با اقدامات پلیسی با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از سوله مورد نظر ۲۰ تن اقلام احتکارشده شامل (برنج، روغن، چای خارجی، قندوشکر) کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای  کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار در راستای مقابله با قاچاق کالا، هنگام گشت‌زنی در محور بیجار – تکاب یک خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: در بازرسی از این خودرو  717 هزار و ۶۰۰ نوع مواد محترقه و یک‌هزار و ۱۰۰ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه و ۷۳۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند،گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف دستگاه لیزر در بانه

فرمانده انتظامی کردستان همچنین از کشف یک دستگاه لیزر به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بانه خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سبدلو بانه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو ون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند. 

وی افزود: ماموران انتظامی بانه با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک دستگاه  لیزر مو فاقد مجوز کشف شد.  

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۸ میلیارد  و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت. 

درباره نویسنده

15500مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو