تخصیص ۱۱ همت به حوزه‌های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری  
چاپ 

تخصیص ۱۱ همت به حوزه‌های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری 

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تکمیل راه آهن اصفهان-شهرکرد و آغاز عملیات اجرایی ۲ پتروشیمی از مصوبات دور دوم دولت به استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، محسن منصوری با اشاره مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در دور دوم سفر به این استان ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی اختصاص یافت‌.

وی افزود:در سفر اول رئیس جمهور به این استان مجموعا ۱۳ همت مصوبه تصمیم گیری شده بود که تا امروز بیش از ۶ هزار و  ۱۷۰ میلیارد تومان به استان پرداخت شده است.

 منصوری خاطرنشان کرد: در حوزه آبرسانی، احداث سدها، تصویه خانه‌ها، خطوط انتقال آب و آبگیرها اقدامات جدی انجام شد که در این راستا مشکل آب شرب ۶۵ درصد از مردم استان حل و فصل گردید. در حوزه مسکن بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در چهار محال و بختیاری تحویل متقاضیان شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همگنی گفت: تکمیل راه آهن اصفهان–شهرکرد از دیگر اقدامات مهم در حوزه زیرساخت و اقتصادی استان است. همچنین مقرر گردید ۲ پتروشیمی در استان اجرایی وعملیاتی شود که ان‌شاءالله بزودی عملیات اجرایی پتروشیمی بروجن و مراحل اخذ مجوز واقدامات اجرایی پالایشگاه ۳۵هزار بشکه ‌ای نیز آغازخواهد شد.

درباره نویسنده

15474مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو