سیزده روز پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان؛ مشکل چندین ساله صدور اسناد مالکیت شهروندان رودبار جنوب حل شد  
چاپ 

سیزده روز پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان؛ مشکل چندین ساله صدور اسناد مالکیت شهروندان رودبار جنوب حل شد 

اسناد مالکیت ۵۳۹ خانوار رودبار جنوب، ۱۳ روز پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان صادر شد.

به گزارش یمین نیوز به نقل از خبرگزاری میزان_ پس از گذشت سیزده روز از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و شورای عالی قضایی به استان کرمان، مشکل چند دهه ساله اسناد مالکیت جمع زیادی از شهروندان رودباری در حال برطرف شدن است و در گام نخست زمینه صدور ۵۳۹ سند برای مردم فراهم شده است.

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: پس از سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان و در پی بازدید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا از این شهرستان و با پیگیری دستگاه قضایی استان و شهرستان، جلساتی با ادارات متولی اراضی برگزار شد و در نهایت امکان صدور سند مالکیت برای ۵۳۹ قطعه زمین مسکونی و تجاری در محدوده شهرستان رودبارجنوب فراهم شده است.

محمد فرجام طاهری با اشاره به وظیفه دستگاه قضا مبنی بر احیاء حقوق عامه، اظهار کرد: امکان صدور سند مالکیت برای ۵۳۹ قطعه زمین مسکونی و تجاری که قبل از سال ۱۳۹۱ از سوی شهرداری یا بخشداری به مردم واگذار شده بود فراهم شد.

وی افزود: صدور سند مالکیت برای منازل مسکونی و تجاری جزو حقوق عامه مردم است که دادستانی شهرستان آن را پیگیری کرد و به نتیجه رساند.

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: اشخاصی که تا سال ۱۳۹۱ از شهرداری یا بخشداری یا سایر ادارات، زمین مسکونی دریافت کرده‌اند جهت اخذ سند مالکیت ملک خود به اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند.

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب بر لزوم رفع موانع صدور اسناد اراضی تاکید کرد و گفت: تعداد زیادی از منازل مسکونی و تجاری شهرستان رودبار جنوب فاقد سند رسمی مالکیت هستند که باید با رفع موانع موجود امکان صدور سند برای آن‌ها تسهیل شود.

درباره نویسنده

15455مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو