بهادری جهرمی: هدف غرب از اطلاق ازدواج به هم‌جنس‌گرایی تقدس‌زدایی از خانواده است  
چاپ 

بهادری جهرمی: هدف غرب از اطلاق ازدواج به هم‌جنس‌گرایی تقدس‌زدایی از خانواده است 

سخنگوی دولت گفت: مهم‌ترین پناهگاه انسان، خانواده است اما در جریان‌هایی در غرب با تحریف مفهوم ازدواج و ترویج، قبح‌زدایی و اطلاق ازدواج به هم‌جنس‌گرایی، سعی دارند مفهوم مقدس خانواده را تخریب کنند.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در بازدید از موسسه تبیان با اشاره به ویژگی‌ها و نیازهای خاص نوجوان و جوان، گفت: سرگرمی، تفریح و ارتباطات از نیازهای اصلی نوجوانان ما است و دستگاه‌ها و موسسات فرهنگی باید برای تحلیل و چاره‌اندیشی رفع نیازهای نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ فکر کنند، ایده بدهند و محصول تولید کنند.

وی با بیان اینکه مسئله خانواده، دغدغه شخص رئیس‌جمهوری و دولت است، اظهار کرد: دولت برخلاف رویه‌های پیشین، آیین‌نامه‌های تکلیفیِ به موجب قوانین را در سریع‌ترین حالت تدوین و تصویب کند تا قوانین متروک نشوند. دولت باوجود تمامی سختی‌هایی که قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده دارد، همین رویکرد را برای اجرای آن داشته و تلاش کرده است آن را کامل اجرا کند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: حمایت از خانواده و جوانان از اولویت‌های اصلی گفتمانی ماست و در آن جدی هستیم. مسئله خانواده امروز در معرض تعرض و تحریف در جهان است و به همین دلیل رئیس‌جمهوری در سازمان ملل توجه به تقویت بنیان خانواده را یکی از محورهای سخنرانی قرار داد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه فضای حاکم بر غرب و دشمنان بشریت این است که جوانان و نوجوانان بی‌پناه شوند تا آنطور که می‌خواهند از آنان بهره‌برداری کنند، اظهار کرد: اگر خانواده، محور و مبنای جامعه‌سازی باشد، جامعه و جوانان رشد می‌کنند و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه‌کن می‌شود. مهم‌ترین پناهگاه انسان، خانواده است اما این جریان با اقداماتی مانند تحریف مفهوم ازدواج و ترویج و قبح‌زدایی و اطلاق واژه ازدواج به هم‌جنس‌گرایان، سعی دارند مفهوم مقدس خانواده را تخریب کنند.

دبیر هیئت دولت تأکید کرد: غربی‌ها با نمادسازی و شعارسازی و استفاده از ابزارهای مختلفی برای اهداف خود همچون قانون، هنر و آموزش تلاش می‌کنند خانواده را تضعیف و دچار فروپاشی کنند اما بدانند قطعاً ارزش‌های قلابی و فیک و مصنوعی جای هنجارهای طبیعی و ارزش‌های اصیل بشری را نخواهد گرفت.

درباره نویسنده

15449مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو