سخنگوی ستاد انتخابات کشور: داوطلبان نگرانی بابت شیوه انجام ثبت‌نام انتخابات نداشته باشند 
چاپ 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: داوطلبان نگرانی بابت شیوه انجام ثبت‌نام انتخابات نداشته باشند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به ثبت نام ۳۸۶ داوطلب تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز، گفت: داوطلبان نگرانی بابت شیوه پر کردن پرسشنامه نداشته باشند.

محسن اسلامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز ثبت نام نهایی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز، اظهار کرد: داوطلبانی که در مرحله ثبت نام اولیه موفق به دریافت کد رهگیری شده اند، می توانند در این مرحله ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی درباره برخی نگرانی ها بابت آشنا نبودن داوطلبان با مرحله ثبت نام، گفت: داوطلبان به هیچ وجه نگران نباشند و تا وقتی گزینه تایید نهایی را نزده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند. طبق ارزیابی همکاران من، ۲۲ دقیقه برای ثبت نام نیاز است.  در سامانه ۳۰ دقیقه برای ثبت نام آمده اما این بدان معنا نیست که پس از اتمام این مدت، داوطلب نمی تواند مراحل ثبت نام را طی کند. اگر بعد از این مدت، داوطلب به بیرون سامانه هدایت شد، می تواند دوباره به سامانه بازگردد به شرطی که گزینه تایید نهایی را نزده باشد.

اسلامی خاطرنشان کرد: داوطلب برای ثبت نام  باید یک پرسشنامه را پر کند که شامل اطلاعاتی مثل شماره حساب غیرتجاری، مدارک پنج سال سابقه فعالیت سیاسی و اجتماعی و از این قبیل اطلاعات است. اطلاعات دیگر را هم که ما از مرحله قبلی ثبت نام در اختیار داریم بنابراین داوطلبان نگران ثبت نام نباشند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز، ۳۸۶ نفر ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

ثبت نام نهایی انتخابات مجلس تا ساعت ۱۸ روز سوم آبان ادامه دارد.

درباره نویسنده

15500مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو