امیرعبداللهیان: ایران و عربستان بر تکرار دیدار سپاهان و الاتحاد توافق دارند  
چاپ 

امیرعبداللهیان: ایران و عربستان بر تکرار دیدار سپاهان و الاتحاد توافق دارند 

وزیر امور خارجه درباره حواشی پیش آمده درباره بازی تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، گفت که تهران و ریاض بر تکرار دیدار تیم‎های سپاهان و الاتحاد توافق دارند.

به گزارش یمین نیوز به نقل از خبرگزاری میزان – «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه درباره حواشی ایجاد شده درخصوص بازی تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، گفت: درباره اتفاقی که برای بازی ۲ تیم ورزشی ایران و عربستان اتفاق افتاد، باید مردم در جریان باشند که در همان زمان من و وزیر خارجه عربستان در تماس و ارتباط مستقیم بودیم.

وی اظهار کرد: روابط تهران و ریاض در مسیر درست خود پیش می‌رود و ما نباید اجازه بدهیم که ورزش تبدیل به یک اهرم سیاسی در دست هر طرفی باشد.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه توصیه ایران به AFC نیز ارائه نظر فنی درباره اتفاقی است که رخ داده، تاکید کرد: بین ما و عربستان این توافق وجود دارد که این بازی در زمان مورد توافق بعدی تکرار شود.

امیرعبداللهیان در بخشی دیگر درباره روند مذکرات رفع تحریم‌ها، گفت: ما در مسیر مذاکره و دیپلماسی هستیم و به محض اینکه به نقطه توافق نزدیک شویم، اطلاع رسانی می‌کنیم.

وزیر امور خارجه درباره لغو روادید گردشگری نیز اظهار کرد: ما اکنون هم با ده‌ها کشور لغو روادید را برای گردشگری داریم؛ فهرست جدیدی را همکارم آقای ضرغامی اعلام کردند که همکارانم با نظر مثبت در حال مذاکره با کشورهای مقابل هستند که به‌صورت متقابل لغو روادید گردشگری داشته باشیم.

درباره نویسنده

15500مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو