حل مشکلات شرکت «گلنوش» با ورود دادگستری کل استان البرز/ کارخانه با زمینه اشتغال جدید برای ۶۵۰ نفر وارد مدار تولید شد  
چاپ 

حل مشکلات شرکت «گلنوش» با ورود دادگستری کل استان البرز/ کارخانه با زمینه اشتغال جدید برای ۶۵۰ نفر وارد مدار تولید شد 

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که با ورود دستگاه قضایی مشکلات شرکت «گلنوش» برطرف و با قرار گرفتن در مدار تولید، برای اشتغال ۶۵۰ نفر زمینه سازی شد.

به گزارش یمین نیوز یه نقل از خبرگزاری میزان_ حسین فاضلی هریکندی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی گفت: یکی از پرونده‌های مطروحه در این دبیرخانه در رابطه با تقاضای حمایت قضایی یکی از شرکت‌های قدیمی تولید محصولات غذایی بود.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: «شرکت تولید مواد غذایی گلنوش» با بیش از ۴۵ سال سابقه فعالیت اقتصادی و تولیدی، تولید کننده ۶۷ قلم انواع محصولات غذایی کنسروی است که هم اکنون با ۱۳۰ نفر اشتغال در دو واحد تولیدی واقع در سیمین دشت و کردان استان البرز در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه در اسفند ماه ۱۴۰۱ مدیرعامل این مجموعه تقاضای حمایت قضایی را به ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز ارائه کرد متذکر شد: این واحد تولیدی، چندین مشکل و اختلاف با مجموعه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری و چندین دستگاه دیگر داشت که برخی برای بیش از سه سال لاینحل مانده بود.

رئیس کل دادگستری استان البرز از دستور ویژه برای بررسی و رفع مشکلات این شرکت به دبیرخانه ستاد خبر داد و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات دو و چند جانبه، بازدید از شرکت و مکاتبات متعدد، در نهایت مشکلات در کارگروه حقوقی و قضایی این دبیرخانه مطرح و با تصویب و ارائه راهکار‌های حقوقی و فنی در چهارچوب مقررات، مشکلات شرکت و دغدغه‌های مدیران واحد تولیدی که برخی مربوط به کارخانه قدیمی واقع در سیمین دشت و بخشی نیز مربوط به کارخانه جدید واقع در طرح توسعه کارخانه در کردان بود برطرف شد.

وی با اعلام ورود به مدار تولید این مجموعه در اول هفته دولت متذکر شد: این شرکت اعلام کرده است با مساعدت‌های انجام شده توسط دستگاه قضایی، روند توسعه واحد تولیدی هموار و با راه اندازی کارخانه جدید در آغاز هفته دولت برای ۶۵۰ نفر اشتغال‌زایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

درباره نویسنده

15456مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو