رییس قوه قضاییه بیان کرد: لزوم معرفی دستاوردهای بدیع و ارزشمند هسته‌ای در داخل و خارج کشور ‌ 
چاپ 

رییس قوه قضاییه بیان کرد: لزوم معرفی دستاوردهای بدیع و ارزشمند هسته‌ای در داخل و خارج کشور ‌

رییس قوه قضاییه گفت: به نظر بنده لازم است واقعا توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت هسته‌ای به عنوان کاری بدیع و باارزش به اشکال مختلف برای هموطنان عزیز و مردم دنیا معرفی شود.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، روز چهارشنبه در جریان بازدید جمعی از مقامات لشکری و کشوری از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور اظهار کرد: دستاوردهای صنعت هسته‌ای در این نمایشگاه برای بنده بسیار جذاب بود و بیش از مدت زمان برنامه‌ریزی شده از توانمندی‌های فناوری هسته‌ای بازدید کردیم.
وی تصریح کرد: به نظر بنده لازم است واقعا توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت هسته‌ای به عنوان کاری بدیع و باارزش به اشکال مختلف برای هموطنان عزیز و مردم دنیا معرفی شود.
رییس قوه قضاییه تاکید کرد: انسان از این کار نیروهای جوان و با استعداد و نیز احساس مسوولیت، زحمات و  تلاش‌هایی که منجر به همه دستاوردهای مهم برای کشور شده‌است؛ متاثر می‌شود.
وی ادامه داد: امروز شاهد برخی بازدارندگی‌ها از جانب دشمنان هستیم اما با این وجود در بعضی رشته‌ها به جایگاهی دست یافته‌ایم که نشان‌دهنده پیشران بودن ما است.
اژه‌ای بیان کرد: نتوانسته‌ایم این مهم را آن گونه که شایسته و بایسته است برای مردم کشور و دنیا بازگو کنیم که باید راهی برای این کار یافت. فعالان صنعت هسته‌ای زحمات فراوانی متحمل شده‌اند و از هنگامی‌که آقای اسلامی وارد این سازمان شده‌اند؛ این صنعت در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته اما همچنان جای کار فراوانی باقی‌ است تا برای هموطنان و مردم دنیا آن را بازگو کنیم.
رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از آقای اسلامی و تمام کسانی که دست‌اندرکار برپایی این نمایشگاه و دستیابی به این دستاوردها هستند، تقدیر و تشکر ‌می‌کنم. بنده در سال‌های قبل دستاوردهای صنعت هسته‌ای را مشاهده کرده بودم اما در طول سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و نیز براساس آنچه که امروز شاهد آن بودیم، باید گفت تحول، تحرک، روحیه‌ای مضاعف با تکیه بر یک پشتوانه جدید از سوی سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: انشاالله با این روحیه جهادی، با اقتدار پیش برویم زیرا اعتقاد داریم این دستاوردها را باید جزو مسایل ماندگار و اساسی کشور دانست و امیدوارم فعالان صنعت هسته‌ای در کار و راه خود توفیق داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد: بنده در جریان بازدید از این نمایشگاه از جویای وجود مشکلات احتمالی حقوقی و قضایی شدم تا جایی که ظرفیت و توان قانونی اجازه می‌دهد، موارد را برطرف کنیم که خوشبختانه مساله‌ای نبود و این مهم موجب خوشحالی است.

درباره نویسنده

15503مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو