گزارش تصویری ۲: مسینو به کار خود پایان داد  
چاپ 

گزارش تصویری ۲: مسینو به کار خود پایان داد 

گزاش تصویری از پیوند مجتمع مس شهربابک با شبکه دانش بنیان کشور و گامی بلند برای تولیدی نوآورانه. 

به گزارش مس پرس، گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با رویکرد «نوآوری تکمیل کننده پازل تولید » برای نخستین بار و با حضور مدیر عامل شرکت ملی مس ایران، شورای پژوهش سازمان ایمیدرو، رئیس انجمن مس ایران، نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان در سطح کشوری و با هدف توسعه و تکامل اکوسیستم نوآوری در مجتمع مس شهربابک و به منظور بررسی نیازهای حوزه صنعت مس و ایجاد ارتباط میان شرکت های دانش بنیان و افزایش تعامل میان مدیران این دو حوزه برگزار گردید. 

از جمله برنامه های این گردهمایی می توان به تشکیل پنل‌های شش گانه تخصصی در رابطه با عناصر موثر در توسعه و فناوری تامین مالی، تجربیات جهانی، زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و استان کرمان، تجربه نگاری در نوآوری و تکنولوژی در صنعت و معدن کشور اشاره کرد. 

انعقاد تفاهم نامه شورای پژوهش سازمان ایمیدرو و مجتمع مس شهربابک همچنین ورود مجتمع مس شهربابک به بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و کانون پتنت ایران از دستاوردهای این گردهمایی بود. 

برگزاری نمایشگاه جانبی نیز از دیگر برنامه هایی بود که توانمندی های شرکت های دانش بنیان حاضر در گردهمایی، را برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت. /

درباره نویسنده

15500مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو