گزارش| حل مشکلات قضایی یک واحد تولیدی با حمایت‌های دادگستری زنجان/ ایجاد زمینه اشتغال جدید برای ۲ هزار نفر در شرکت ایران ترانسفو 
چاپ 

گزارش| حل مشکلات قضایی یک واحد تولیدی با حمایت‌های دادگستری زنجان/ ایجاد زمینه اشتغال جدید برای ۲ هزار نفر در شرکت ایران ترانسفو

با ورود دادگستری استان زنجان، فرصت اشتغال جدید مستقیم برای حدود ۲ هزار نفر در شرکت ایران ترانسفو ایجاد شد و فرصت افزایش سرمایه در شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه از حداقل ۱۰۰ درصد تا هزار و ۹۱۸درصد برای شرکت‌های تابعه و ۸۷۱ درصد برای شرکت اصلی به وجود آمد.

به گزارش یمین نیوز به نقل از خبرگزاری میزان-۲۰ شهریور ماه رهبر انقلاب سیاست های کلی برنامه هفتم را با اولویت پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت ابلاغ کردند.

در بند ۲۶ این سیاست ها که به روزآمد سازی سند تحول قضایی مرتبط است، رهبر انقلاب بر حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه‌گذاری، امنیت اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار تاکید کرده اند.

همچنین در سالی که به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است، قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام با قدرت و جدیت در تلاش است تا با حل مشکلات بانکی، مالیاتی، بیمه  ای و تسهیلاتی واحدهای تولیدی وصنعتی راکد به بازگشت این واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل کمک کند.

احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل، می تواند اقدامی مفید و راهگشا برای خنثی سازی و بی اثر سازی تحریم ها و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد.

درباره نویسنده

15455مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو