رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به یزد مطرح کرد: تلاش برای رفع مسائل مرتبط با دستگاه قضایی در استان یزد 
چاپ 

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به یزد مطرح کرد: تلاش برای رفع مسائل مرتبط با دستگاه قضایی در استان یزد

رئیس دستگاه قضا، گفت: در جریان سفر به استان یزد که دارای مردمانی انقلابی، متدین و شهید پرور است، ضمن رسیدگی به مجموعه قضایی استان، با اعزام هیئت‌هایی به شهرستان‌های مختلف آن، در راستای احصاء و رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریور) در دوازدهمین سفر استانی خود در صدر هیئت عالی قضایی ، وارد یزد شد و در بدو ورود به با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر، به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد و علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داشت.

رئیس دستگاه قضا، طی سخنانی، اظهار کرد: در جریان سفر به استان یزد که دارای مردمانی انقلابی، متدین و شهید پرور است، ضمن رسیدگی به مجموعه قضایی استان، با اعزام هیئت‌هایی به شهرستان‌های مختلف آن، در راستای احصاء و رفع مشکلات حقوقی و قضایی آنها اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هر استانی با توجه به شاخصه‌ها و مؤلفه‌هایی که از آنها برخوردار است، دارای مسائل و مشکلات مخصوص به خود می‌باشد، که تلاش خواهیم کرد در جریان سفر به یزد، آن بخش از مسائل استان را که مستقیماً به دستگاه قضایی مرتبط است، احصاء و رفع کنیم و سایر مسائل را نیز غیرمستقیم با کمک مسئولان بخش‌های مختلف و مردم حل و رفع کنیم.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: استان یزد که به دارالعباده معروف است و مردمانی متدین و سختکوش دارد و از ظرفیت‌های مطلوبی بهره‌مند است، نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد، لذا همه دستگاه‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف باید با همکاری و مساعدت یکدیگر در راستای رفع این مسائل و مشکلات اهتمام داشته باشند.

درباره نویسنده

15500مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو