قدردانی اصحاب رسانه از رویکرد جدید اتخاذ شده در دادستانی تهران در دوره تحول و تعالی  
چاپ 

قدردانی اصحاب رسانه از رویکرد جدید اتخاذ شده در دادستانی تهران در دوره تحول و تعالی 

در دوره اخیر مدیریت دستگاه قضایی، تحول  در تمامی بخش‌ها و مراکز قضایی محسوس و قابل لمس است و این گزاره‌ای است که مراجعان عدلیه به آن صحه می‌گذارند.

_ به گزارش یمین نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در دوره اخیر مدیریت دستگاه قضایی، تحول  در تمامی بخش‌ها و مراکز قضایی محسوس و قابل لمس است و این گزاره‌ای است که مراجعان عدلیه به آن صحه می‌گذارند.

یکی از بخش‌ها و مراکز قضایی که در دوره اخیر دستخوش تحول شده، دادستانی تهران و دادسرای فرهنگ و رسانه است؛ مرجع رسیدگی‌کننده به امور قضایی و شکایات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی که تحول صورت گرفته در آن، در سخنان و اظهارات اصحاب رسانه که روز دوشنبه (۲۴ مرداد) به دیدار رئیس قوه قضاییه آمده بودند، نمود داشت.

در همین راستا، «الیاس حضرتی» مدیر مسئول روزنامه اعتماد ضمن قدردانی از برخوردهای محترمانه‌ای که در دادسرای فرهنگ و رسانه با اصحاب رسانه صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در گذشته، شاکی اصلی اصحاب رسانه مدعی‌العموم بود اما امروز الحمدلله اینگونه نیست و وضعیت بسیار خوب شده است. قوه قضاییه باید کمک‌حال رسانه باشد. چنانچه پشت ما به قوه قضاییه گرم باشد به سمت حل مسائل و تهیه موضوعات گزارش‌های تحقیقی درست و مستند در خصوص مسائل مختلف می‌رویم و ان‌شاالله دستگاه قضایی هم پیگیر می‌شود.

«عبدالله گنجی» مدیر مسئول روزنامه همشهری با اشاره به مراجعاتی که به دلایل مختلف طی مدت اخیر به دادسرای فرهنگ و رسانه داشته است، گفت: برخوردهایی که در دادسرای فرهنگ و رسانه حداقل با من صورت گرفته، بسیار خوب، محترمانه و حتی فراتر از وظایف این دادسرا بوده است؛ به یاد دارم چندی پیش که مشکلی میان کارگران شهرداری با یکی از خبرنگاران روزنامه ما پیش آمده بود،  دوستان از دادسرای فرهنگ و رسانه تماس گرفتند و اعلام کردند چنانچه کاری در این ماجرا از دست‌شان برمی‌آید انجام دهند.

«محمدامین ایمانجانی» مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان هم با اشاره به تغییر رویکرد دادسرای فرهنگ و رسانه در دوره تحول و تعالی قضایی بیان داشت: نگاه و رویکرد جدید دادسرای فرهنگ و رسانه، نگاهی بسیار مثبت و دلسوزانه است.

«محمد حیدری» مدیر مسئول سایت خبری رویداد ۲۴ نیز تصریح کرد: رویه  فعلی دادسرای فرهنگ و رسانه، رویه‌ای بسیار متفاوت نسبت به گذشته است و من که به عنوان یک فرد به این دادسرا رفت و آمد داشته و دارم، این تفاوت‌ها و تغییرات‌ را عمیقا متوجه می‌شوم.

درباره نویسنده

15468مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو