با حکم مدیرعامل گروه مالی سپهر /حسام سرفرازیان معاون سرمایه گذاری و کسب و کار و رفیع آبادی مدیر حقوقی و امور قراردادها گروه مالی سپهر شد 
چاپ 

با حکم مدیرعامل گروه مالی سپهر /حسام سرفرازیان معاون سرمایه گذاری و کسب و کار و رفیع آبادی مدیر حقوقی و امور قراردادها گروه مالی سپهر شد

با حکم دکتر جواد وکیلی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، حسام سرفرازیان معاون سرمایه گذاری و کسب و کار و رفیع آبادی مدير حقوقي و امور قراردادها گروه مالی سپهر شد .

به گزارش روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات؛ با حکم دکتر جواد وکیلی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، حسام سرفرازیان معاون سرمایه گذاری و کسب و کار و رفیع آبادی مدیر حقوقی و امور قراردادها گروه مالی سپهر شد.

در این جلسه دکتر وکیلی با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت سرمایه گذاری و کسب و کار و ضرورت ورود جدی تر گروه مالی سپهر صادرات به حوزه سرمایه گذاری و بازار سرمایه  از زحمات اشکان زودفکر معاون پیشین تقدیر و تشکر کرد .

سرفرازیان فارغ التحصیل مدیریت مالی و دکترای DBA بازار سرمایه اسلامی از انجمن مالی اسلامی ایران، نایب رئیس هیئت مدیره، مدیرکل سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمایه‌گذاری آوانوین و تحلیل گر ارشد بازار سرمایه است.

همچنین در این جلسه دکتر رفیع آبادی به عنوان مدیر حقوقی و امور قراردادها منصوب و علی بازگیر به عنوان مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست مشغول بکار شد.

درباره نویسنده

15479مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو