در پاسخ به نجفی؛ نیکزاد: مجلس پیگیر وضعیت معلمان حق التدریسی است 
چاپ 

در پاسخ به نجفی؛ نیکزاد: مجلس پیگیر وضعیت معلمان حق التدریسی است

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری وضعیت نیروهای حق التدریسی مرحله سوم گفت که وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور اداری جلسه ای برای تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی تشکیل دهند.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم نجفی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و در خلال  بررسی بخش درآمدی بودجه سال ۱۴۰۱ در اخطاری با استناد به بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی در رابطه با رفع تبعیضات ناروا به وزیر آموزش و پرورش، گفت: با توجه به تجمعات نیروهای حق التدریسی مرحله سوم انتظار داشتیم حداقل وزیر آموزش و پرورش واکنشی نشان دهد. 

وی ادامه داد: این چه رویه ای است که افراد برای گرفتن مطالبات خود مقابل مجلس تجمع می کنند؟ دلیلش هم این است که مسوولان به وظیفه خود عمل نکردند؛ لذا باید وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور اداری جلسه ای برای تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی تشکیل دهند.

در پاسخ به این اخطار، علی نیکزاد رییس جلسه گفت:  مجلس به جد پیگیر این موضوع است و با وزیر آموزش و پرورش و معاون پارلمانی اش جلسه برگزار کرده که آنها با این موضوع موافق هستند.

وی ادامه داد: جلسه ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه تشکیل شد و به دنبالش به دکتر علی احمدی ارجاع شد، همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات و آقایان منادی و متفکر آزاد پیگیری های انجام دادند. انتظار می‌رود آقای پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه نتیجه پیگیری ها را در جلسه نوبت عصر به اطلاع نمایندگان برساند. این حق مسلم نیروهای حق التدریسی مرحله سوم است که تعیین تکلیف شوند.

درباره نویسنده

15444مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو