مدیرعامل شرکت مس در دیدار با تیم اعزامی هندبال مس کرمان به مسابقات قهرمانی آسیا: با درخشیدن در این میدان؛ احیاگر حس غرور ملی ایرانیان باشید 
چاپ 

مدیرعامل شرکت مس در دیدار با تیم اعزامی هندبال مس کرمان به مسابقات قهرمانی آسیا: با درخشیدن در این میدان؛ احیاگر حس غرور ملی ایرانیان باشید

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس به همراه محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی این شرکت در آستانه سفر تیم هندبال  مس کرمان به عربستان سعودی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا؛ در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم مس کرمان حضور یافتند.

با درخشیدن در این میدان؛ احیاگر حس غرور ملی ایرانیان باشید

به گزارش مس پرس، در این دیدار صمیمانه که در راستای افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال مس کرمان صورت گرفت؛ دکتر سعدمحمدی با اشاره به  کسب سهمیه و این موقعیت ارزشمند، از بازیکنان و کادر فنی تیم درخواست کرد تا در بالاترین سطح ممکن مسائل اخلاقی را رعایت و با روحیه جنگندگی تلاش کنند تا نماینده خوبی برای نظام جمهوری‌اسلامی ایران، کشور، ملت و همچنین شرکت ملی مس ایران در این مسابقات باشند. 
وی افزود: با تمام توان سعی می‌کنیم از تیم هندبال مس در آسیا  حمایت‌های لازم را داشته باشیم. 
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در ادامه تاکید کرد: حقیقتا امروزه نشاندن لبخند بر لب‌‌های مردم از  توفیقات الهی است که نصیب شما بازیکنان شده و می‌‌توانید با درخشیدن در این میدان؛ سفیر و احیاگر حس غرور ملی ایرانیان باشید.
وی از اعضای تیم مس کرمان خواست که به عنوان نماینده کشور اسلامی با جنگندگی فراوان بدون حاشیه و با اخلاق‌‌اسلامی در زمین تلاش کنند و با تمرکز و تبعیت از دستورات کادر فنی؛ به پیروزی‌های بزرگ دست یابند.
دکتر سعدمحمدی در این دیدار با تاکید بر اخلاق‌مداری در صنعت مس گفت: خوشبختانه ورزش صنعت مس بسیار حرفه‌ای و توأم با اخلاق شده که همین موضوع منجر به کسب نتایج بهتر، قوی‌تر و آینده‌ درخشان‌تری برای ورزش صنعت مس شده است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس همچنین تاکید کرد: ورزش مس هم‌اکنون در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. در همین خصوص تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ برتر حضور دارد. تیم مس کرمان با پشتکاری که بازیکنان به خرج می‌دهند؛ انشاالله وارد لیگ برتر خواهد شد. تیم شهر بابک با تلاش بازیکنان وارد لیگ دسته یک خواهد شد و تیم فوتسال سونگون هم برای چهارمین دوره پی‌درپی قهرمان شده است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر ورزش صنعت مس در رشته‌های انفرادی هم نتایج بسیار خوبی را کسب کرده که همه اینها منجر شده است تا  ورزش مس به عنوان یک برند در سطح جامعه مطرح شود و باعث ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی در میان بازیکنان تیم و مردم مناطق تولیدی مذکور شود.
دکتر سعدمحمدی در پایان این دیدار با دعای خیر  برای موفقیت روزافزون و پیروزی‌‌های مکرر تیم هندبال  مس ایران؛ از تلاش همه بازیکنان و کادر فنی قدردانی کرد.


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس همواره حامی ورزش است


حمید صادقی سرمربی تیم هندبال مس در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس اعلام کرد: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس روحیه ورزشی دارد و همواره حامی ورزش است و همین روحیه ورزشکاری سبب شده که بازیکنان تیم برای بازی‌های بهتر و موفقیت‌های بیشتر انگیزه مضاعفی داشته باشند و قطعا نتایج بهتری را هم کسب خواهند کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه برای حضور در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا به یک آمادگی نسبی رسیده‌ایم و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم، گفت: ما با وجود سختی‌ها و سطح بالای مسابقات فرصت زمانی کمی برای تمرین داشتیم، اما با توجه به همه این مسائل توانستیم بازیکنان را از لحاظ آمادگی جسمانی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی به حد آمادگی مطلوبی برسانیم. هماهنگی لازم میان بازیکنان تیم به وجود آمده و به آمادگی نسبی رسیده‌ایم. هر چند که هنوز به آمادگی که مدنظرمان بود؛ نرسیده‌ایم که البته آن هم به دلیل کوتاهی زمان بود.
سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: باید مقابل همه تیم‌ها با آمادگی کامل به میدان مسابقه برویم و این دیدگاه را داشته باشیم هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد؛ یک تیم خوب آسیایی است و این  موضوع می‌تواند در موفقیت ما تاثیرگذار باشد. ما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنیم. 
شایان ذکر است  مسابقات قهرمانی باشگاه های هندبال آسیا ۲۱ خرداد در جده عربستان آغاز می‌شود و  تیم هندبال مس کرمان چهارشنبه ۱۹ خرداد به این کشور اعزام می‌شود.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو