تهیه‌کننده در آستانه پخش زنده مراسم اعلام کرد: اختتامیه فیلم فجر کامل پوشش داده می‌شود 
چاپ 

تهیه‌کننده در آستانه پخش زنده مراسم اعلام کرد: اختتامیه فیلم فجر کامل پوشش داده می‌شود

تهیه‌کننده «سینمایش» در آستانه‌ی پخش زنده مراسم اختتامیه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در قالب این برنامه، گفت: این مراسم به صورت کامل پوشش داده می‌شود.

امسال هم مانند چند سال اخیر مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

اختتامیه این جشنواره بعدازظهر روز سه شنبه، (۲۲ بهمن ماه)، از ساعت ۱۸ و ۳۰ در محل برج میلاد تهران برگزار می شود و به صورت زنده از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد.

حامد باقری تنها ـ‌ تهیه‌کننده سینمایش ـ که در طول برگزاری جشنواره هم هر شب ویژه‌برنامه‌ای را روی آنتن فرستاد، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره نحوه پخش زنده مراسم اختتامیه فیلم فجر، گفت: تلاشمان را می‌کنیم که مراسم را به خوبی پوشش دهیم.

باقری که امسال تهیه‌کنندگی پخش زنده مراسم اختتامیه فیلم فجر را بر عهده دارد، عنوان کرد که کسانی که از برگزارکنندگان سال‌های گذشته مراسم بودند در کنارش حضور داشته و با تجربیاتشان او را راهنمایی می‌کنند.

این تهیه‌کننده ضمن اشاره به پخش زنده مراسم اعلام نامزدهای بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر در شب گذشته از شبکه نمایش، همچنین یادآور شد که مراسم اختتامیه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با شش دوربین تصویربرداری می‌شود و در قالب برنامه «سینمایش» به صورت زنده پخش می‌شود. اجرای این برنامه هم بر عهده وحید رونقی است.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو