با «ملی شو 3»/ آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران 
چاپ 

با «ملی شو ۳»/ آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران

رویداد «ملی شو ۳» میزبان یکی از جذابترین اپلیکیشن های بانکی بود که که در حوزه کودکان و نوجوانان تهیه شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «هُپ» اپلیکیشن کانون جوانه های بانک است که در بستر محیطی شاد و سرگرم کننده قصد دارد در کنار تفریح و سرگرمی، امکان افزایش سواد اقتصادی برای مخاطبانش را فراهم کند.

واژه «هُپ» مخفف «هوش پول ساز» است؛ این عبارت در لاتین به معنای «امید و آرزو» است و از سوی دیگر کلمه ای آشنا از یک بازی نوستالوژیک و قدیمی است.

«مدرسه اقتصادی» یکی از بخش های این اپلیکیشن است که اطلاعات بانکی و اقتصادی را در قالب ویدئوهای جذاب و دیدنی به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد.    

«مدرسه هوش مصنوعی» با در اختیار گذاشتن ویدئوهای آموزشی در خصوص ساخت ربات، خلاقیت نوجوانان را در زمینه های رباتیک افزایش داده و کاربر پس از شرکت در آزمون های مجازی وکسب نمره قبولی می تواند در کلاس های حضوری آموزشی ساخت ربات نیز شرکت کند.

«مدرسه کارآفرینی» بر محور آموزش و توانمندسازی کارآفرینان نوجوان در محورهای توسعه مهارت های فردی، سازمانی، بازرگانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و در قالب فیلم، موشن گرافی، اینفوگرافی و متون آموزشی است.

«مدرسه مشاوره و هدایت تحصیلی»، «مدرسه کسب و کار » و «مدرسه همیار پلیس» از دیگر بخش های این آیکون است.

در بخش «بازی» اپلیکیشن، کاربر علاوه بر تفریح و سرگرمی، با فضای کسب و کار و مفاهیم اقتصادی آشنا می شود و در بخش «فیلم و کارتون» در کنار نمایش کارتون های روز دنیا، کودکان و نوجوانان می توانند با انیمیشن های جذاب، مفاهیم اقتصادی و مالی را آموزش ببینند.

«داستان های صوتی و آهنگ»، «بله» و «سوالات متداول» در «هُپ» قابل استفاده اند.

در آینده نزدیک با در نظر گرفتن علاقه مندی کاربران، بخش های متعدد دیگری از جمله امکان ثبت حساب بانکی در اپلیکیشن و انجام تراکنش های مالی، مدارس متعدد با توجه به علاقه و نیاز کودکان و نوجوانان، مسابقات و جشنواره های متنوع و … به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

یکی از مهترین ویژگی های این اپلیکیشن آن است که والدین می توانند بر فعالیت فرزندان خود در آن نظارت کامل داشته باشند.

کانون جوانه های بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با هدف آموزش مفاهیم پولی و بانکی به کودکان و نوجوانان و به منظور  تقویت سبک اقتصادی زندگی و مهارت های مالی، ایفای مسئولیت اجتماعی و سرمایه گذاری بلندمدت به عنوان مشتری آینده بانک آغاز کرد.

تا کنون هسته مرکزی کانون جوانه ها، وب سایت kids.bmi.ir بود که کاربران با عضویت در این وب سایت و افتتاح حساب، فعالیـت خود را آغاز می کردند. این سایت شامل بخش هایی همچون تالار اطلاعات، بازی و سرگرمی، قصه، مسابقه، جشنواره و … است.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو