تکلیف بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر مشخص شد 
چاپ 

تکلیف بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر مشخص شد

گروه‌های بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند و بلیط فروشی اجراهای آنها از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش یمین نیوز به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در بخش پاپ این دوره از جشنواره ۹ گروه با ۱۶ اجرا حضور دارند.

برادران آرش و مسیح عدل‌پرور، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم‌زاده، امیر عباس گلاب، ماکان بند (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می‌کنند.

اجراهای بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ هر روز برگزار می‌شود.

گروه برادران آرش و مسیح عدل پرور روز چهارشنبه ۲۳ بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی ۲۴ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام ۲۵ بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم‌زاده ۲۶ بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان ۲۷ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، آرون افشار ۲۸ بهمن دو اجرا، سیروان خسروی ۲۹ بهمن ۲ اجرا و بهنام بانی اول اسفند ماه با دو اجرا روی صحنه خواهند رفت.

بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت‌های تیوال و پارس بلیت انجام می‌شود. بلیت اجراهای پاپ نیز تنها از طریق سایت پارس بلیت فروخته می‌شود و علاقه‌مندان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه دوم بهمن ماه می‌توانند بلیت‌های اجراهای بخش پاپ جشنواره را خریداری کنند.

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر آبان ماه در نامه‌ای از سایت‌های بلیت فروشی درخواست کرد تا طرح‌های پیشنهادی و شرایط خود را برای فروش بلیت ارائه دهند. به همین منظور پس از بررسی شرایط از نظر خدمات و پشتیبانی فنی و قیمت‌های پیشنهادی، دو سایت تیوال و پارس بلیت برای فروش بلیت‌های جشنواره انتخاب شدند.

همچنین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ابتدای هفته آینده منتشر و بلیت فروشی آنها انجام می‌شود.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو