حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی ایران در منزل شهید ابومهدی المهندس در تهران 
چاپ 

حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی ایران در منزل شهید ابومهدی المهندس در تهران

فرماندهان عالی رتبه نظامی ایران با حضور در منزل شهید ابومهدی المهندس در تهران با خانواده این شهید مقاومت ابراز همدردی کردند.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، در پی شهادت شهید ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق در عملیات تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به همراه شهید حاج قاسم سلیمانی، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همراه با سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید ابومهدی المهندس حضور یافتند.

 همچنین سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی سپاه قدس همراه با حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس برای عرض تبریک و تسلیت در منزل این شهید حاضر شدند.

این دو مقام عالی رتبه نظامی زمان تفقد از همسر و فرزندان مراتب تبریک و تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده این شهید والامقام ابراز داشتند و همچنین خانواده این شهید بزرگوار و مراتب تشکر و قدردانی خود را از ابراز لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه  هم به همراه با سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید ابومهدی المهندس حضور یافتند.
شهید ابومهدی المهندس صبح روز جمعه در حالیکه برای استقبال از   سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد رفته بود، در مسیر بازگشت از فرودگاه به همرا فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید .
پیکر ابومهدی المهندس بامداد امروز بعد از برگزاری مراسم تشییع شهدای مقاومت در عراق که روز گذشته انجام شد،  به همراه پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی وارد ایران شد.

درباره نویسنده

15459مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو