توچال ميزبان پاکسان شد 
چاپ 

توچال ميزبان پاکسان شد

کوه پيمايي به مناسبت سالروز تاسيس پاکسان

توچال ميزبان پاکسان شد

به مناسبت سالروز تاسيس پاکسان پرسنل اين شرکت به ارتفاعات تهران صعود کردند.

به مناسبت پنجاه و ششمين سالروز تاسيس پاکسان، شماري از مديران، کارمندان و پرسنل اين شرکت به صورت دسته جمعي به ارتفاعات توچال صعود کردند.

مهندس فرهنگ ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان که در جمع کوهنوردان حضورداشت، پس ازصعود به ارتفاعات توچال، ضمن گرامی داشت پنجاه و ششمين سالروز تاسيس شرکت پاکسان گفت: توجه به ورزش همگاني به ویژه کوهنوردی که سلامتی جسم و روح را نیز به همراه دارد از جمله تاکیدات و موضوعات مورد حمایت شرکت پاکسان است.

وي ضمن تشکر از مديران، رؤسا، همکاراني که در اين کوهپيمايي شرکت کرده بودند با اشاره به شعار «پاکسان به سلامت خانواده مي انديشد» افزود: اين شرکت همانند شعارش کهپاکسان به سلامت خانواده مي انديشداست به سلامت پرسنل و خانواده هاي آنها نيز اهميت مي دهد به همين دليل به مناسبت‌هاي گوناگون مي کوشد تا ضمن اجراي برنامه هاي ورزشي و تفريحي ضمن حفظ سلامت پرسنل خود فضاي مفرح و شادي نيز براي آنها فراهم کند.

در اين کوه‌پيمايي که به ارتفاعات توچال انجام شد، پرسنل پاکسان پرچم و پارچه نوشته هايي با مضمون شعار«پاکسان به سلامت خانواده مي انديشد» را به همراه داشتند.

صعود به توچال روز جمعه هفتم ديماه سال جاري صورت گرفت که با استقبال زيادي روبه رو شد و بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل شرکت پاکسان در آن حضور داشتند و شماري از آنان، فرزندان خود را نيز به همراه آورده بودند.

شرکت پاکسان با اهدای جوایز ارزنده‌ای به فرزندان پرسنلی که در این کوه‌پیمایی حضور داشتند، از آنان قدردانی کرد.

درباره نویسنده

15455مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو