مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد. 
چاپ 

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد.

مراسم تکریم از دکتر غریب پور مدیرعامل سابق و معارفه دکتر سدیدی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و کارکنان وبانک برگزار شد.

در این جلسه دکتر غریب پور ضمن تشکر و قدردانی از کلیه همکاران در طی دو سال و سه ماه مدیریت خود در گروه توسعه ملی، ابراز داشت سال های خوب و پرباری را در کنار هم گذراندیم و اکنون که نوبت خداحافظی رسیده چیزی جز خاطره خوش و دوستی در گروه توسعه ملی ندارم. جناب آقای دکتر سدیدی هم بسیار فعال و از نظر علمی انسان بسیار عمیقی هستند. بسیاری از طرح هایی که پیشرفت داشته یا به اتمام رسید زحمات ایشان بوده است ضمن اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در خصوص جوانگرایی، خوشحالم که در گروه توسعه ملی هم جوانگرایی شد و آقای سدیدی به عنوان جایگزین اینجانب منصوب شدند.

در ادامه مراسم دکتر سدیدی ضمن عرض خیر مقدم به همکاران و میهمانان حاضر در جلسه و همچنین تبریک به دکتر غریب پور برای مسئولیت جدید ایشان در سازمان ایمیدرو ابراز داشتند از دکتر غریب پور قدردانی می نمایم و گروه توسعه ملی در همان نقشه راه و با ارزش سازمانی گروه مبنی بر توکل برخدا، کار تیمی، مسئولیت پذیری و انجام درست کار درست به مسیر خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است دکتر غریب پور در هفته جاری به عنوان معاون وزیر صنعت و ریاست هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) منصوب شد.

درباره نویسنده

15444مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو