پاکسان در سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران 
چاپ 

پاکسان در سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

سومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور شرکت پاکسان افتتاح شد.

سومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور، با حضور مسئولین کشوری، صادر کنندگان و مهمانان خارجی در نمایشگاه شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور(ایران اکسپو۲۰۱۸)روز پنجشنبه در محل برگزاری نمایشگاه های شهر آفتاب تهران برگزار شد.

به گزارش پاکسان نیوز، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مجید تکبیری رئیس ستاد برگزاری سومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانمندی های صادراتی کشور گفت: نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۱۸بر اساس بازاریابی کالاهای ایرانی در داخل کشور، تقویت بنیه تولیدی شرکت‌های کوچک و متوسط در کنار حضور شرکت‌های مطرح و فاخر صادراتی در بی‌اثر کردن تحریم‌ها علیه مردم ایران با دیپلماسی اقتصادی و با پرچم‌داری بخش خصوصی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به ابعاد تازه تحریم های آمریکا علیه ایران افزود: در جهت عمل به اقتصاد مقاومتی و شعار سال جاری، حمایت از کالای ایرانی و همچنین با هدف افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال در جامعه بر آن شدیم که پس از برگزاری موفق دو دوره قبلی این نمایشگاه در سال‌های۲۰۱۷و۲۰۱۱، دور سوم ایران اکسپو را با قدرت بیشتری برگزار کنیم.

تکبیری با اشاره به تخصص بالای جوانان ایرانی و پشتکار در بومی سازی بسیاری از علوم در داخل کشور تصریح کرد: گروهی متشکل از جوانان متخصص ایران با پشتکار و تلاش مداوم توانسته‌اند به موفقیت‌های جدیدی در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های صادراتی در داخل دست یابند و امروز شاهدیم که ۶۱۱ تاجر و بازرگان خارجی از۵۷ کشور دنیا با وجود شرایط تحریم در این نمایشگاه حضور دارند و این موضوع خود اقدامی مهم در راستای بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران است؛ همچنین۲۵هیئت تجاری شامل۳۶۶بازرگان و تاجر از۱۸کشور دنیا در این رویداد ملی صادراتی حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد برگزاری سومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امسال در ایران اکسپو شاهد حضور بخش‌های ویژه‌ای همچون پاویونICTبرای اولین بار در حوزه صادرات کشور و همچنین تشکیل بیش از۴۰۰نشستBTBمی‌توان اشاره کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب از برگزاری این نمایشگاه از سوی صادرکنندگان کالاهای تولید داخل و تاجران و صادرکنندگان تأکید کرد:‌ در کنار استقبال تجار خارجی، امسال حضور شرکت‌های داخلی رشد چشمگیری داشت و۲۶۰شرکت داخلی در۱۲گروه کالایی صنایع غذایی، کشاورزی، خودرو، قطعات صنعتی، برق و انرژی و مکانیک، فرش، نساجی، چرم و پوشاک، صنعت و چوب، لوازم خانگی، صنایع دستی، محصولات سلولزی و شوینده و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و دارویی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی،‌ معدن و پتروشیمی برای حضور در ایران اکسپو۲۰۱۸اعلام آ‌مادگی کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که رشد و تعالی ایران اکسپو به عنوان یک اتفاق ملی با کمک و حمایت مسئولان در آینده به صورت مستمر ادامه یابد

پاکسان در ایران اکسپو۲۰۱۸

شرکت پاکسان با بیش از ۵۰سال سابقه تولید و به عنوان یکی از بزرگترین صادرات کنندگان محصولات شوینده و بهداشتی به بیش از ۴۰کشور جهان، در سومین دوره برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی با حضور در سالنA4ضمن ارائه جدیدترین محصولات صادراتی خود پاسخگوی سوالات تجار بین المللی و میهمانان خارجی حاضر در این نمایشگاه بود.

مهندس فرهنگ ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با اشاره به محصولات صادراتی این شرکت گفت: شرکت پاکسان محصولات باکیفیتی تولید می کند که قابل رقابت با برندهای نام آشنای خارجی است و همین کیفیت مطلوب است که توانسته جای محصولات ما را در دیگر کشورها باز کند.

مدیرعامل پاکسان در ادامه با اشاره به فعالیت های صادراتی شرکت پاکسان خاطرنشان کرد: پاکسان محصولات خود را به بسیاری از کشورهای منطقه از جمله عراق، پاکستان، کشورهای آسیای میانه و ….. صادر می کند و برای یافتن بازارهای جدید تلاش می کند. در بعد اقتصادی و از منظر ارزآوری باید اذعان داشت درآمد ارزی پاکسان با توجه به تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت محصول تمام شده نسبت به مدت مشابه سال قبل نسبتا افزایش داشته است.

شرکت پاکسان ضمن ارائه محصولات صادراتی جدید خود به معرفی دستاوردهای صادراتی خود می پردازد و پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان خواهد بود.

این نمایشگاه از بیست و دوم تا بیست و پنجم آذرماه سال جاری در نمایشگاه شهر آفتاب برپا خواهد بود و شرکت پاکسان میزبان میهمانان، بازدیدکنندگان و علاقمندان به محصولات خود است.

درباره نویسنده

15456مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو