بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی 
چاپ 

بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی

حسين مهري رئيس هيات مديره و مدير عامل بانك صنعت و معدن که به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، از شرکتهای تدبيرسازان سرآمد ، مارال صنعت جاويد، اروم آدا و محورسازان چي چست این استان بازديد كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ،شركت تدبيرسازان سرآمد كه بزرگترين طرح نيروگاهي در منطقه شمال غرب است با ۳۰۸ ميليون يورو تسهيلات بانك صنعت و معدن و با ظرفيت ۵۰۰ مگاوات به بهره برداري رسيده و براي ۶۰ نفر به طور مستقيم اشتغال ايجاد كرده است.
شركت مارال صنعت جاويد در زمينه توليد انواع تريلر فعاليت داشته و با ظرفيت سالانه ۱۵۰۰ دستگاه و با سرمايه ۳۰۰ ميليارد ريال آغاز به كار كرده و هم اكنون با تسهيلات ۱۲ ميليار توماني اين بانك براي بيش از ۲۵۰ نفر اشتغالزايي داشته است.
شركت محورسازان چي چست نيزجهت توليد انواع تريلر با ظرفيت سالانه ۱۴۰۰ دستگاه و اكسل عقب تريلر با ظرفيت ۱۵ هزار عدد و قطعات زيربندي كفي با ظرفيت ۱۵ هزار عدد در سال ۹۵ به بهره برداري رسيده و با راه اندازي اين شركت ۲۰۰ نفر در اين واحد مشغول به كار شده اند.
همچنين شركت اروم آدا حدود ۴ ميليارد تومان از اين بانك تسهيلات دريافت كرده و هم اكنون ۳۵۰ نفر در اين واحد مشغول به كار هستند.
گفتني است تاكنون بانك صنعت و معدن مبلغ ۷۰ هزار ميليارد ريال به ۴۵۰ طرح صنعتي در استان آذربايجان غربي تسهيلات پرداخت كرده كه ضمن ايجاد اشتغال بر توسعه صنعتي استان تاًثير چشمگيري داشته است.

درباره نویسنده

15503مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو