پوتین: برای همکاری ضدتروریستی با همه کشورها آماده‌ایم 
چاپ 

پوتین: برای همکاری ضدتروریستی با همه کشورها آماده‌ایم

رییس‌جمهوری روسیه در دیدار با مقام‌های سرویس امنیت فدرال این کشور اعلام کرد، واحدهای ضداطلاعات روس اقدامات صدها عامل اطلاعاتی خارجی را در سال میلادی گذشته خنثی کرده‌اند.

به گزارش یمین نیوز ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه در دیدار با مقام‌های ارشد سرویس امنیت فدرال کشورش به ابعاد کلیدی فعالیت‌های این آژانس امنیتی پرداخت و درباره اهداف توسعه دستگاه امنیتی روسیه سخن گفت.

رییس‌جمهوری روسیه تصریح کرد، در سال ۲۰۱۷ واحدهای ضداطلاعاتی کشورش صدها اقدام عوامل اطلاعاتی خارجی را خنثی کردند.

وی اظهار کرد: از شما می‌خواهم به انجام این وظیفه بسیار مهم ادامه دهید تا به طور موثر از تلاش‌های سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای دستیابی به اطلاعات با ماهیت‌های سیاسی، اقتصادی، فناوری و دفاعی جلوگیری شود.

پوتین بیان کرد: فعالیت‌های غیرقانونی ۷۲ تن از کارکنان و ۳۹۷ تن از عوامل خارجی در خاک روسیه در ۲۰۱۷ خنثی شده و سرویس‌های اطلاعاتی روسیه باید همچنان کارکرد مفیدی داشته باشند.

او گفت: زندگی، حقوق و امنیت شهروندان ما باید در مقابل تهدیدهای داخلی و خارجی حفاظت شود و هر تلاشی برای جلوگیری از انجام این رسالت ما را از تحقق مسئولیت‌های راهبردی توسعه‌ای باز می‌دارد.

رییس‌جمهوری روسیه خاطرنشان کرد، کشورش آمادگی این را دارد که در زمینه مبارزه با تروریسم و حصول اطمینان از امنیت ملی بدون استثناء با تمامی کشورها همکاری داشته باشد.

وی تأکید کرد، در مبارزه با تروریسم، روسیه همواره آماده تعامل و کار مشترک با هم‌پیمانان و غیرهم‌پیمان بوده و خواهد بود.

رییس‌جمهوری روسیه اظهار کرد: ما با تمامی کشورها حتی آنهایی که دچار اختلاف‌نظر هستیم، در مورد مسائل بین‌المللی تعامل می‌کنیم.

درباره نویسنده

15483مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو