فرمانده سپاه امامت تبریز: هم افزایی میان بانک قرض الحسنه مهرایران و خيرين، به توانمندسازي نيازمندان کمک مي کند 
چاپ 

فرمانده سپاه امامت تبریز: هم افزایی میان بانک قرض الحسنه مهرایران و خيرين، به توانمندسازي نيازمندان کمک مي کند

سرهنگ صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز در دیدار با مدیرشعب استان آذربايجان شرقي بانک قرض الحسنه مهرايران بيان داشت: تقويت همکاري ها و انتقال بخشي از گردش مالي و سپرده گذاري هاي جامعه خيرين، سازمان ها و نهادها در شعب بانک قرض الحسنه مهرايران مي تواند کمك شاياني به افزايش توان پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان واقعي جامعه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این بانک در راستای مسئوليت هاي اجتماعي و مأموريتي که بر عهده آن محول شده است همپاي سازمان هاي حمايتي همچون بهزيستي و کميته امداد امام خميني(ره) به توانمندسازي افراد جامعه هدف و به اشتغال آنها مي انديشد.
بانک قرض الحسنه مهرایران به معنای واقعی در عرصه ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اشاعه خدمات بانکداري اسلامي گام برداشته و تعامل ارزنده اي را در سنوات گذشته با نهادهاي حمايتي مانند سازمان بهزيستي، کميته امداد، بسيج سازندگي و بنياد مسکن انقلاب از خود نشان داده است.
مبنای اصلی این بانک از بدو تاسیس بر کمک، مساعدت و ياري به محرومان قرار گرفته و در راستاي تعميق و توسعه موازين بانکداري اسلامي اقدامات شايسته اي را انجام داده است و تلاش مي كند تا گرفتاري هاي مردم در حوزه هاي مختلف اجتماعي و اقتصادي به حداقل برسد.
سرهنگ صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز در دیدار با سیدرضا منافي آذر مديرشعب استان آذربايجان شرقي بانک قرض الحسنه مهرايران بيان داشت: با جذب و تمرکز حسابهاي خيرين در اين بانک مي توان موجبات توانمندي و بهبود وضعيت معيشتي اقشار محروم جامعه را فراهم کرد.
وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت خیرين جامعه در حل نيازهاي اساسي نيازمندان افزود: کمک هاي خيرين و سپرده گذاري سازمان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي نقش مهمي در ارائه خدمات بهتر اين بانک به هموطنان دارد.
در ادامه، منافی آذر مدیرشعب استان آذربایجان شرقی بيان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران از محل منابع قرض الحسنه جذب شده توسط مردم، نهادها و سازمان ها و تخصيص آن به بخش هاي مختلف، در تنظيم روابط و مناسبات اقتصادي تاثير گذار است.
وی تصریح کرد: این بانک تمامی خدمات خود را بر بستر قرض الحسنه انجام مي دهد و با انجام بازاريابي مستمر به تجهيز منابع خود مي پردازد و از محل تجميع منابع خرد، با اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به رفع احتياجات ضروري جامعه کمک مي كند.
منافی آذر ادامه داد: قطعاً خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ايران مي تواند در رفع نيازهاي مالي افراد کم درآمد و تلاشگران عرصه هاي اقتصادي موثر باشد.

درباره نویسنده

15510مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو