پیش فروش جدید سکه در بانک ملی ایران در صدر اخبار پربازدید این هفته 
چاپ 

پیش فروش جدید سکه در بانک ملی ایران در صدر اخبار پربازدید این هفته

در هفته ای که گذشت، آغاز پیش فروش سکه با روش جدید در شعب بانک ملی ایران در صدر اخبار پربازدید هفته قرار دارد.


آغاز پیش فروش سکه با روش جدید در شعب بانک ملی ایران

بانک ملی ایران از روز شنبه ۲۸ بهمن ماه پیش فروش سکه بهار آزادی را با روش جدید آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی بخشنامه اخیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پیش فروش شش ماهه سکه بهار آزادی با نرخ ۱۴ میلیون ریال و پیش فروش یک ساله سکه بهار آزادی با نرخ ۱۳ میلیون ریال، روش قبلی پیش فروش سکه که از ۱۷ بهمن ماه آغاز شده بود، از امروز متوقف شده است.

در طرح پیشین بیش از ۵۶ هزار قطعه سکه با پیش دریافت ۱۰ میلیون ریال به ازای هر قطعه سکه پیش فروش شده بود تا ما به التفاوت قیمت آن در زمان تحویل دریافت شود.

روش تازه پیش فروش سکه از امروز در ۱۱۳۱ شعبه منتخب بانک ملی ایران عملیاتی شده است.


پیش فروش قطعی بیش از ۱۷ هزار قطعه سکه در بانک ملی ایران

روز شنبه ۲۸ بهمن ماه بیش از ۱۷ هزار قطعه سکه به صورت قطعی با روش جدید در واحدهای بانک ملی ایران پیش فروش شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش فروش سکه تمام بهار آزادی با روش جدید برای سررسید شش ماهه به نرخ ۱۴ میلیون ریال و برای سررسید یک ساله به نرخ ۱۳ میلیون ریال در ۱۱۳۱ شعبه منتخب بانک انجام می شود.

روز شنبه ۲۸ بهمن ماه معادل ۲۰۵ درخواست پیش خرید با سررسید شش ماهه برای هفت هزار و ۸۵ قطعه سکه و ۲۶۸ درخواست پیش خرید با سررسید یک ساله برای ۱۰ هزار و ۷۷۲ قطعه سکه به صورت قطعی ثبت شد.

بر این اساس مجموع درخواست های ثبت شده برای پیش خرید سکه در روز نخست ۴۷۳ فقره برای ۱۷ هزار و ۸۷۵ قطعه سکه بوده است.

گفتنی است حراج سکه در بانک کارگشایی نیز طبق روال سابق در روزهای زوج ادامه دارد، به طوری که تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار قطعه سکه در این واحد به صورت نقدی فروخته شده است.


با پیام رسان «بله» از ملی کارت، موجودی حساب بگیرید

بانک ملی ایران در راستای به روز رسانی سرویس های بانکی خود و بالا بردن کیفیت خدمات بانکداری اجتماعی، سرویس استعلام موجودی ملی کارت در پیام رسان «بله» را راه اندازی کرد.

“بله” اولین پیام رسان دو منظوره ارتباطی و مالی و بانکی کشور است که علاوه بر دارا بودن امکانات یک پیام‌رسان ارتباطی، انواع خدمات بانکی مثل کارت به کارت، پرداخت قبض و جریمه خودرو، خرید شارژ و حتی درخواست پول را هم ارایه می کند.

اپلیکیشن بله هم اکنون بر بستر اندروید قابل دسترسی است و در نسخه جدید کاربران می توانند علاوه بر خدمات پیشین این پیام رسان، برای نخستین بار از ملی کارت خود نیز موجودی حساب بگیرند.

همچنین مشتریان بانک ملی ایران می توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن «بله» در قرعه کشی جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» بانک و قرعه کشی جایزه ویژه یک دستگاه خودروی ۲۰۶نیز شرکت کنند.

این جشنواره از اول دی ماه آغاز شده است و  تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و نیز چهار عدد گوشی آیفون X، هشت عدد گوشی آیفون ۸ و ۱۶ عدد ساعت هوشمند از جوایز این جشنواره برای کسانی است که پیام رسان «بله» را نصب کنند.

برای بهره مندی از جایزه ویژه خودروی ۲۰۶ این جشنواره در ۳۰ بهمن ماه، افراد علاوه بر نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود باید حداقل ۱۰ نفر را به نصب آن دعوت کنند و به ازای هر ۱۰ نصب بله، شانس شرکت کننده در قرعه کشی افزایش می یابد.


حمایت بانک ملی ایران از ایده های نو و خلاقانه

بانک ملی ایران با مشارکت در برگزاری سومین دوره مسابقات ملی برنامه نویسی دانشجویی ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری، از ایده های نو و خلاقانه نوجوانان و جوانان در این حوزه حمایت کرد.

لیلا رضایی معاون اداره کل امنیت و توسعه سیستم های بانک ملی ایران در این مراسم تولید محصول موفق پیام رسان «بله» را مدل موفق حمایت این بانک از ایده های ناب جوانان نخبه کشور دانست و گفت: بانک ملی ایران با راه اندازی مرکز نوآوری، به صورت جدی به حوزه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها ورود پیدا کرده است.

دکتر سعید قاضی مغربی رئیس این دانشگاه نیز با اشاره به حضور ۶۰ تیم دانش آموزی و دانشجویی از مدارس و دانشگاه های سراسر کشور در این دوره از مسابقات، گفت: حمایت موسسات و سازمان های بزرگی همچون بانک ملی ایران از برنامه ها و مسابقات علمی کشور علاوه بر ایجاد دلگرمی، منجر به افزایش امید نسبت به آینده شغلی در بین نوجوانان و جوانان می شود.


روایت شاپرک از پیشتازی بانک ملی ایران در بانکداری دیجیتال

گزارش اقتصادی اخیر شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) نشان می دهد بانک ملی ایران در تعداد قابل توجهی از شاخص های بانکداری الکترونیک و دیجیتال رتبه های برتر را از آن خود کرده است.

این اطلاعات نشان می دهد بانک ملی ایران طی دی ماه سال جاری با اختلاف دو برابری نسبت به بانک های دوم و سوم، رتبه نخست بانک های صادر کننده کل کارت های بانکی تراکنش دار را در اختیار دارد.

۲۲ درصد کل کارت های بانکی تراکنش دار نظام بانکی متعلق به بانک ملی ایران است.

همچنین بیشترین کارت اعتباری تراکنش دار با سهم ۲۲.۴۲ درصد و ۲۰.۲۷ درصد تعداد تراکنش های شاپرکی صادر شده در نظام بانکداری الکترونیک از سوی بانک ملی ایران بوده است. این بانک در هر دو شاخص رتبه نخست را دارد.

بانک ملی ایران به طور جدی توسعه بانکداری الکترونیک و دیجیتال را در دستور کار خود قرار داده و به تازگی نیز ابزارهای تازه ای را به این منظور در «ملی شو» رونمایی کرده است.


اعلام برندگان مسابقه عکاسی فجر جوانه های بانک ملی ایران

مسابقه بزرگ عکاسی فجر جوانه های بانک ملی ایران به پایان رسید و ۲۲ برنده آن مشخص شدند.

این مسابقه به مناسبت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و به همت کانون جوانه های بانک از ۱۲ تا ۲۳ بهمن ماه با موضوع پرچم ایران برگزار شد.

از میان ۷۰۰ عکس ارسالی، تعداد ۵۰۳ عکس حایز شرکت در این مسابقه بوده و از میان آنها نیز ۲۲ عکس با بیشترین بازدید به عنوان برنده معرفی شدند.

اسامی این برندگان در سایت کانون جوانه ها به آدرسkids.bmi.ir قابل مشاهده است.


تنها یک روز تا قرعه کشی خودروی ۲۰۶ جشنواره «بله» بانک ملی ایران

تنها یک روز تا پایان جشنواره بزرگ «به شانس برنده شدن، بله بگو» بانک ملی ایران و قرعه کشی جایزه ویژه یک دستگاه خودروی ۲۰۶ فرصت باقی است و این زمان تمدید نخواهد شد.

جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» از اول دی ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و نیز دو عدد گوشی آیفون ۸ و چهار عدد ساعت هوشمند از جوایز چهارمین و آخرین مرحله این جشنواره برای کسانی است که پیام رسان «بله» را نصب کنند.

برای بهره مندی از جایزه ویژه خودروی ۲۰۶ این جشنواره در ۳۰ بهمن ماه، افراد علاوه بر نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود باید حداقل ۱۰ نفر را به نصب آن دعوت کنند و به ازای هر ۱۰ نصب بله، شانس شرکت کننده در قرعه کشی افزایش می یابد.

قرعه کشی ساعت هوشمند نیز هر دو هفته یک بار برگزار و در هر مرحله چهار عدد ساعت به برندگان تعلق می گیرد. برای شرکت در این بخش از قرعه کشی علاوه بر نصب اپلیکیشن بله روی تلفن همراه، باید این اپلیکشین تا پایان مدت زمان قرعه کشی یعنی ۳۰ بهمن ماه روی تلفن همراه باقی بماند تا شرکت کنندگان هر دو هفته یک بار، شانس بردن یک ساعت هوشمند را داشته باشند.

قرعه کشی آیفون ۸ هم هر دو هفته یک بار برای دو دستگاه گوشی برگزار می شود و شرایط شرکت در آن نیز نصب بله و معرفی و عضویت پنج نفر در این اپلیکیشن است.

لازم به ذکر است، جهت تعلق جوایز ، حفظ نرم افزار «بله» روی گوشی تا پایان بهمن ماه الزامیست و پس از نصب این پیام رسان نیز وارد کردن کد دعوتنامه ضرورت دارد.

بله، اپلیکیشنی است که علاوه بر دارا بودن امکانات یک پیام‌رسان ارتباطی، خدمات بانکی مثل کارت به کارت، پرداخت قبض و جریمه خودرو، خرید شارژ و حتی درخواست پول را هم ارایه می کند.

لینک دانلود یا به روزرسانی «بله» به آدرس   bale.ai/dl قابل دسترسی است.


پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملی ایران به بازماندگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج

در پی وقوع سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران  یاسوج، مدیرعامل بانک ملی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

سانحه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران – یاسوج که جان تعدادی از هموطنان را گرفت و بازماندگان آنها را داغدار کرد، بسیار موجب تاسف و تالم شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به همه مردم عزیز کشورمان به ویژه خانواده جانباختگان، از خدای متعال برای عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت طلب می کنم.

محمدرضا حسین زاده

مدیرعامل بانک ملی ایران

به منظور تنویر افکار عمومی و اطمینان خاطر کاربران پیام رسان بله و مشتریان محترم بانک ملی ایران در خصوص کلیپ تصویری که اخیرا در فضای مجازی به قصد تخریب سرویس مذکور و تشویش اذهان بر خلاف حقیقت منتشر شده است به آگاهی می رساند:

دسترسی به اطلاعات کاربران در سرویس بله همانند سایر پیام رسان های موجود محدود به همان مورد خاصی است که کاربر صرفا در زمان استفاده اجازه آنرا صادر می نماید.

لذا کاربران محترم این سرویس می توانند بدون توجه به اکاذیب مذکور با اطمینان کامل از خدمت ارائه شده بهره برداری نمایند.


نرخ حق الوکاله بانک ملی ایران در سال ۹۷ اعلام شد

نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری بانک ملی ایران در سال ۹۷ اعلام شد.

بر این اساس، نرخ حق الوکاله دریافتی بانک ملی ایران از سپرده گذاران در سال آینده، معادل ۳درصد تعیین شده است.

لازم به ذکر است، نرخ حق الوکاله این بانک در سال گذشته نیز معادل ۳ درصد بود.

حق الوکاله شامل هزینه های به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری مدت دار مشتریان در امور اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری های اقتصادی بانک است و اجرای این موضوع با توجه به اصول قانون بانکداری بدون ربا و رابطه حاکم بین وکیل و موکل در این قانون صورت می گیرد.


تقدیر استاندار تهران از ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران

پس از انتخاب ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران، استاندار تهران نیز از این بانک تقدیر کرد.

با توجه به جایگاه و اهمیت والای ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه اسلامی و تعامل ستاد اقامه نماز کشور با استانداری  تهران در بررسی و ارزیابی عملکرد ستاد اقامه نماز سازمان ها، نهادها و دستگاه ها، بانک ملی ایران از سوی استاندار تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است، ستاد اقامه نماز بانک اخیرا به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه انتخاب شد که تندیس و لوح تقدیر مربوطه را نیز دریافت کرد.

این لوح به امضای محمدحسین مقیمی استاندار تهران و عضو ستاد اقامه نماز استان تهران رسیده و در آن، از تلاش بانک ملی ایران در جهت ترویج و توسعه فرهنگ نورانی اقامه نماز تقدیر شده است.

ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران طی هشت سال اخیر به جهت پیشرفت در ترویج فرهنگ اقامه نماز و برنامه ریزی، پیگیری و نظارت بر نمازخانه های تحت پوشش در استان ها و برنامه ریزی های انجام شده، علاوه بر اینکه هر سال شایسته تقدیر معرفی شده، برای دومین بار به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه انتخاب شده است.


آخرین فرصت شرکت در قرعه کشی خودروی ۲۰۶ جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو»

تنها تا پایان امروز برای شرکت در قرعه کشی جشنواره بزرگ «به شانس برنده شدن، بله بگو» بانک ملی ایران و جایزه ویژه خودروی ۲۰۶ فرصت باقی است.

امروز مهلت شرکت در چهارمین و آخرین مرحله قرعه کشی های جشنواره بزرگ «به شانس برنده شدن، بله بگو» به اتمام می رسد و در این مرحله یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و نیز دو عدد گوشی آیفون ۸ و چهار عدد ساعت هوشمند جوایز کسانی است که پیام رسان «بله» را نصب کنند.

جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» از اول دی ماه آغاز شده و  تا پایان امروز ادامه دارد و زمان آن تمدید نخواهد شد.

برای بهره مندی از جایزه ویژه خودروی ۲۰۶ این جشنواره، افراد علاوه بر نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود باید حداقل ۱۰ نفر را به نصب آن دعوت کنند و به ازای هر ۱۰ نصب بله، شانس شرکت کننده در قرعه کشی افزایش می یابد.

قرعه کشی ساعت هوشمند نیز هر دو هفته یک بار برگزار شد و در هر مرحله چهار عدد ساعت به برندگان تعلق گرفت. برای شرکت در آخرین مرحله این بخش از قرعه کشی علاوه بر نصب اپلیکیشن بله روی تلفن همراه، باید این اپلیکشین تا پایان مدت زمان قرعه کشی یعنی روز جاری روی تلفن همراه باقی بماند تا شرکت کنندگان شانس بردن یک ساعت هوشمند را داشته باشند.

قرعه کشی آیفون ۸ هم هر دو هفته یک بار برای دو دستگاه گوشی برگزار می شود و شرایط شرکت در آن نیز نصب بله و معرفی و عضویت پنج نفر در این اپلیکیشن است.

لازم به ذکر است، جهت تعلق جوایز ، حفظ نرم افزار «بله» روی گوشی تا پایان امروز الزامیست و پس از نصب این پیام رسان نیز باید کد دعوتنامه فردی که شما را به نصب این اپلیکیشن دعوت کرده است، را وارد کنید.

بله، اپلیکیشنی است که علاوه بر دارا بودن امکانات یک پیام‌رسان ارتباطی، خدمات بانکی مثل کارت به کارت، پرداخت قبض و جریمه خودرو، خرید شارژ و حتی درخواست پول را هم ارایه می کند.

لینک دانلود یا به روزرسانی «بله» به آدرس bale.ai/dl قابل دسترسی است.


سقف برداشت از خودپردازهای بانک ملی ایران، ۵۰۰ هزار تومان شد

بر اساس مجوز بانک مرکزی، سقف برداشت از خودپردازهای بانک ملی ایران افزایش می یابد.

با توجه به نیاز مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز و در راستای فراهم آوردن هر چه بیشتر آسایش هموطنان عزیز، سقف برداشت روزانه وجه نقد برای ملی کارت ها از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک از یکم اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ تا سقف پنج میلیون ریال افزایش یافت.

لازم به ذکر است، اکنون سقف برداشت روزانه وجه نقد از خودپردازهای بانک دو میلیون ریال است.


شانس حضور در جام جهانی روسیه با جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» بانک ملی ایران

۴۵ برنده خوش شانس جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» بانک ملی ایران با یک همراه به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعزام می شوند.

جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» از ۲۰ بهمن ماه تا ۲۰ فروردین ماه برگزار می شود و قرار است ۴۵ برنده خوش شانس این جشنواره با یک همراه، تیم ملی کشورمان را در رقابت های جام جهانی روسیه همراهی کنند.

پیام رسان بله، سامانه بام، حساب های قرض الحسنه و شبکه های اجتماعی چهار روش شرکت در این جشنواره و کسب امتیاز در آن هستند.

در روش نخست و کسب امتیاز از پیام رسان بله، افراد می توانند این اپلیکیشن را از بازار و یا اپ استور دانلود و ضمن نصب، از قسمت دعوتنامه کد معرف اختصاصی خود را دریافت و  به دوستان ارسال کنند تا با نصب بله، معرفی آن به حداقل یک نفر و انجام حداقل یک عملیات بانکی در طول زمان جشنواره، در لیست قرعه کشی جام جهانی قرار گیرند.

کسانی هم که این پیام رسان را پیش از جشنواره نصب کرده اند، برای کسب امتیاز حداقلی شرکت در «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» باید آن را به دو نفر از دوستان خود معرفی کنند و در ازای هر یک نصب این پیام رسان نیز یک امتیاز بیشتر در جشنواره دریافت خواهند کرد.

سامانه بام، دیگر روش شرکت در جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» بانک ملی ایران است و علاقه مندان به همراهی تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ می توانند با عضویت و دعوت حداقل یک نفر در جشنواره شرکت نمایند.

در عین حال افراد می توانند در بخش امتیاز جشنواره کلیک کرده و ضمن کپی کردن لینک اختصاصی خود، آن را به دوستانشان ارسال کنند تا به ازای هر نصب بام از طریق این لینک، یک امتیاز بیشتر در جشنواره بگیرند.

همچنین افراد می توانند برای کسب امتیاز و افزایش آن در جشنواره، کد ملی خود را به عنوان کد معرف در اختیار دوستان برای نصب سامانه بام قرار دهند.

 کسانی هم که قبل از این جشنواره از سامانه بام استفاده کرده اند، برای کسب شرایط شرکت در این جشنواره باید این سامانه را به دو نفر معرفی کنند.

روش دیگر شرکت در جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران به میزان ۵۰ هزار تومان از ۲۰ بهمن ماه تا ۲۰ فروردین ماه است. برای شرکت در این جشنواره لازم است هر فرد حداقل یک امتیاز کسب کند و  هر ۵۰ هزار تومان افزایش موجودی حساب نیز یک امتیاز محسوب می شود.

افرادی هم که تاکنون حساب قرض الحسنه بانک ملی ایران نداشته اند، می توانند با افتتاح این حساب با حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان در طول زمان جشنواره، ضمن شرکت در امر خیرخواهانه قرض الحسنه، در این جشنواره نیز حضور یابند و شانس خود را امتحان کنند.

اما همراهی با بانک ملی ایران در شبکه های اجتماعی و دنبال کردن کانال تلگرام، کانال بله و صفحه اینستاگرام بانک روش دیگر شرکت در جشنواره برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که شرایط آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 


پیش فروش قطعی بیش از ۹۶ هزار قطعه سکه در بانک ملی ایران

روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مجموع بیش از ۹۶ هزار قطعه سکه به صورت قطعی با روش جدید در واحدهای بانک ملی ایران پیش فروش شد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، پیش فروش سکه تمام بهار آزادی با روش جدید برای سررسید شش ماهه به نرخ ۱۴ میلیون ریال و برای سررسید یک ساله به نرخ ۱۳ میلیون ریال از روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در ۱۱۳۱ شعبه منتخب بانک آغاز شد.

روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه یک هزار و ۱۱۰ درخواست پیش خرید برای ۱۱ هزار و ۶۱۴ قطعه سکه با سر رسید شش ماهه و ۴۴هزار و ۴۶۵ قطعه سکه با سر رسید یکساله به صورت قطعی ثبت شد.

روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه نیز یک هزار و ۷۰۲ درخواست پیش خرید برای نه هزار و ۸۹۲ قطعه سکه با سر رسید شش ماهه و ۳۰ هزار و ۳۵۴ قطعه سکه با سر رسید یکساله به صورت قطعی ثبت شد.

بر این اساس روز یکشنبه و دوشنبه این هفته در مجموع ۹۶ هزار و ۳۲۵ قطعه سکه پیش فروش شد.

حراج سکه در بانک کارگشایی نیز طبق روال سابق در روزهای زوج ادامه دارد، به طوری که تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار قطعه سکه در این واحد به صورت نقدی فروخته شده است.

 

درباره نویسنده

15455مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو