مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران: تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیك در راستاي افزايش رضايت مشتريان 
چاپ 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران: تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیك در راستاي افزايش رضايت مشتريان

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران در بازديد از شعب استان آذربايجان شرقي بر اهميت بانکداري الكترونيك و نقش موثر آن در افزايش رضايتمندي مشتريان، مراجعين و متقاضيان تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبري با اشاره بر اهميت نقش بانکداري الكترونيك در راستاي تحقق اصول مشتري مداري بيان داشت: بانك قرض الحسنه مهرايران در راستاي مشتري مداري و با هدف دسترسي آسان و سريع هموطنان به استفاده از خدمات اين بانك، شعب خود را با برخورداري از آخرين امكانات و تجهيزات پيشرفته بانكداري الكترونيكي توسعه مي دهد.
وی افزود: ما نخستین بانکی هستيم که در شبکه بانكي كشور با راه اندازي و استفاده از سامانه هاي آنلاين افتتاح حساب و درخواست تسهيلات در كنار ساير خدمات مبتني بر اينترنت مانند: موبايل بانك، اينترنت بانك، تلفن بانك و غيره، رفت و آمد هاي غير ضروري مشتريان را كاهش و در وقت آنان صرفه جويي مي كنيم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: توسعه زمينه هاي بانکداري الكترونيك با كاهش ترددهاي مراجعين، نقش بسزايي در بهبود كيفيت آب و هوا و حفاظت از محيط زيست دارد و اين بانك تمامي تلاش خود را براي اجراي كامل محورهاي بانكداري سبز به كار خواهد گرفت.

دکتر اکبری با تاکید بر اهتمام همكاران به امور مشتریان و تسريع در رفع مشكلات آنان اظهارداشت: افزايش پوشش تسهيلات قرض الحسنه براي مردم از اولويت هاي اصلي اين بانك است و نياز است تا تمامي همكاران در اين راستا تلاش كنند.
شایان ذکر است، یوسف نجدی مدير امور استان ها، مجيد وکيل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت و محبوبه رنجبر رييس اداره كل روابط عمومي و بازاريابي نيز در بازديد از شعب استان آذربايجان شرقي حضور داشتند.

درباره نویسنده

15503مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو