شهردار یزد: نقش اعطای وام های قرض الحسنه در کاهش آسیب های اجتماعي 
چاپ 

شهردار یزد: نقش اعطای وام های قرض الحسنه در کاهش آسیب های اجتماعي

مهدی جمالی نژاد شهردار یزد در دیدار با مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران با تاکيد به لزوم توزيع عادلانه خدمات و امکانات در جامعه گفت: كاهش آسيب هاي اجتماعي در گرو توجه به شهرهاي كوچك، مياني و روستاهاست و توانمندسازي نيازمندان از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در بهبود اين شرايط موثر مي باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، جمالی نژاد با اشاره به لزوم توزیع عادلانه امکانات و ثروت در طبقات مختلف جامعه بيان داشت: بخشي از معضلات اجتماعي از جمله بيکاري، اعتياد، طلاق و … ريشه در مشکلات مالي و اقتصادي دارد و بانك قرض الحسنه مهر ايران با اعطاي وامهاي ارزان قيمت و قرض الحسنه نقش موثري در كاهش اين آسيب ها داشته است.
وی افزود: استان یزد، ظرفیت و پتانسیل هاي بالقوه مادي و معنوي بسزايي براي گسترش تعاملات بانکي با بانک قرض الحسنه مهر ايران دارد و اميدوارم اين همکاري ها در راستاي احياي بانکداري اسلامي در بستر قرض الحسنه افزايش يابد.
در ادامه مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نيز اظهارداشت: اين بانک طي يکدهه فعاليت خود، گامهاي مثبت و موثري در راستاي كاهش آسيب هاي اجتماعي و توزيع صحيح عدالت و ثروت برداشته است.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با انعقاد تفاهمنامه با سازمان زندان ها و پرداخت وامهای قرض الحسنه به زندانیان و خانواده هاي آنان نقش ارزنده اي در کاهش آمار بازگشت به زندان ها داشته است؛ همچنين با اعطاي تسهيلات به مددجويان بهزيستي و کميته امداد از نيازمندان واقعي جامعه حمايت مي کند.
شایان ذکر است، در پایان، تفاهمنامه همکاری های دوجانبه ميان شهرداري يزد و بانک قرض الحسنه مهر ايران توسط جمالي نژاد و مرتضي اکبري امضا شد.

درباره نویسنده

15510مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو