مدیرعامل پتروشیمی اروند: استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران برای تقویت توان مالی کارکنان شرکت 
چاپ 

مدیرعامل پتروشیمی اروند: استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران برای تقویت توان مالی کارکنان شرکت

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در سفر دو روزه به استان خوزستان با قاسميان عزيزي مديرعامل شرکت پتروشيمي اروند ديدار و براي توسعه سطح تعاملات بانکي به منظور استفاده كاركنان اين شركت از خدمات قرض الحسنه بانك گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این نشست، قاسمیان ضمن معرفي محصولات شرکت بيان داشت: شرکت پتروشيمي اروند تنها توليد کننده EPVC در ايران و يكي از بزرگترين توليدكنندگان زنجيره كامل PVC در دنيا مي باشد كه ضمن توجه كامل به حفظ محيط زيست، ارتقاء مستمر كيفي محصولات و توسعه سطح اقتصادي در زمينه صنايع پتروشيمي را در نظر دارد.
وی افزود: این شرکت در راستای خود کفایي و توسعه صنعتي با هدف تامين مواد اوليه صنايع پايين دستي مورد نياز بازارهاي داخلي و خارجي در سايت ۳ منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني(ره) و در زميني به مساحت ۱۰۸ هکتار احداث شده است.
قاسمیان با اشاره به نقش موثر استفاده از خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ايران در رفع مايحتاج ضروري و افزايش انگيزه و بهره وري نيروي کار اظهارداشت: شرکت پتروشيمي اروند چندين سال است که با همكاري اين بانك به كاركنان خود تسهيلات قرض الحسنه اعطا مي كند تا با برطرف كردن دغدغه هاي مالي همكاران بتوانيم روز به روز شاهد پيشرفت و توسعه همه جانبه محصولات باشيم.
در ادامه، حسن تلیکانی نیز با اشاره به گام های برداشته شده در عرصه مسئوليت هاي اجتماعي توسط بانک قرض الحسنه مهر ايران بيان داشت: تا کنون بالغ بر ۹۰ درصد منابع قرض الحسنه جذب شده را به پرداخت وام هاي قرض الحسنه در حوزه هاي اشتغال، کارآفريني، معيشت، ازدواج جوانان، بهداشت و درمان و همچنين حمايت از مددجويان سازمان هاي حمايتي اختصاص داده ايم.
وی افزود: توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتي و اولويت هاي ابلاغي رييس جمهور به وزير اقتصاد در دستور کار اين بانک قرار دارد و در اين راستا تمامي توان خود را براي ارائه خدمات مطلوب به کاركنان بنگاه هاي توليدي و اقتصادي با هدف ارتقاء معيشت و رفع مايحتاج ضروري اين اقشار زحمت كش به كار خواهيم گرفت.

درباره نویسنده

15503مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو