نجدی، مدیرامور استان ها: خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران 
چاپ 

نجدی، مدیرامور استان ها: خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک خدمات گسترده اي را در زمينه بانکداري الکترونيك به مشتريان ارائه مي كند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، یوسف نجدی افزود: به منظور توجه به نيازهاي اقشار مختلف جامعه، رويکرد بانک توجه به مشتريان حقيقي است تا از اين طريق بتوانيم به توانمند سازي اين اقشار بپردازيم.
وی اظهارداشت: اخلاق مداری، محور رفتار سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران است وهمه کارکنان در اين بانک تلاش مي كنند تا بتوانند رضايت مشتريان را كسب كنند.
مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: اين بانک در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي، تسهيلات قرض الحسنه را براي توانمند سازي اقشار آسيب پذير از جمله مددجويان کميته امداد و بهزيستي پرداخت مي کند و تلاش دارد تا از اين طريق به بازگشت اين افراد به جامعه كمك كند تا به جامعه اي سالم و پويا برسيم.
یوسف نجدی اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیتهای بسيار بالايي برخوردار است و ما نيز تلاش داريم تا از طريق خدمات و تسهيلات بانک قرض الحسنه مهر ايران بتوانيم به مردم شريف اين استان خدمتي ماندگار داشته باشيم.

درباره نویسنده

15503مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو