بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان خوزستان 
چاپ 

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان خوزستان

تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور بررسي عملکرد شعب طي ۸ ماهه گذشته و ارائه راهکارهاي مناسب براي تحقق اهداف ترسيمي و سياست هاي اعتباري در فرصت باقي مانده از سال، به استان خوزستان سفر كرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این سفر، علاوه بر دوایر ستادي مديريت شعب استان خوزستان از شعب کيان آباد، آزاد شهر، شريعتي و مرکزي اهواز نيز بازديد به عمل آمد.
بررسی پتانسیل و ظرفیت های مالي و پولي استان، ارزيابي راهکارهاي تقويت سهم بانک از بازارهاي هدف، ارائه رهنمودهاي لازم در رابطه با تحقق اهداف ترسيمي در فرصت باقي مانده از سال، نحوه اجراي سياست هاي اعتباري، رعايت اصول مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع، بررسي نسبت افتتاح حساب هاي جاري و تجزيه و تحليل آمار منابع جذب شده، نسبت مصارف و کنترل مطالبات و همچنين برگزاري جلسه هم انديشي با روساي شعب و دواير ستادي از جمله محورهاي سفر به استان خوزستان بود.
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در اين بازديدها بر نقش ارزنده بانکداري اسلامي و خدمات قرض الحسنه در توانمندسازي اقشار مختلف جامعه و کاهش ميزان آسيب هاي اجتماعي تاكيد كرد و اهتمام همكاران در توجه به مشكلات نيازمندان واقعي را خواستار شد.
شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها، ترکیان رييس اداره کل حسابداري و بودجه و محبوبه رنجبر رييس اداره کل روابط عمومي و بازاريابي نيز در اين سفر حضور داشتند.

درباره نویسنده

15503مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو