آغاز همکاری های دوجانبه شرکت بیمه البرز و بانک قرض الحسنه مهرایران 
چاپ 

آغاز همکاری های دوجانبه شرکت بیمه البرز و بانک قرض الحسنه مهرایران

شرکت بیمه البرز با افتتاح حساب پس انداز ویژه در شعب بانک قرض الحسنه مهرایران و انعقاد تفاهمنامه همکاری با اين بانک، آغاز تعاملات بانكي در زمينه قرض الحسنه را زمينه ساز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، خوشبختی، سعادت و بهروزی هر ملتي وابسته به کار و تلاش همه اقشار جامعه بوده و بهره وري معياري براي ارزيابي عملکرد اين فعاليت ها و تلاشها در بخشهاي مختلف اجتماعي -اقتصادي مي باشد.
بهبود بهره وری می بایست به عنوان یک حرکت اساسي، در کليه مراتب جامعه از بالاترين سطوح سياستگذاري وبرنامه ريزي دولتي تا فعاليت هاي فردي نهادينه شود.
در این راستا، شرکت بیمه البرز تصمیم گرفته است تا به منظور رفع دغدغه های مالي و ارتقاء وضع معيشت و رفاه پرسنل خود با استفاده از خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک قرض الحسنه مهرايران به افزايش کارايي و بهره وري کاركنان كمك نمايد.
به همین منظور، این شرکت با افتتاح حساب پس انداز ویژه نزد شعب بانک قرض الحسنه مهرایران و امضاي سند همکاري در قالب طرح حمايتي علاوه به برداشتن گامهاي موثر براي رشد و توسعه بانکداري اسلامي در بستر قرض الحسنه، براي رفع دغدغه هاي مالي، تامين مايحتاج ضروري و توانمندسازي نيروي انساني خود تلاش مي كند.
در این تفاهمنامه، پرسنل شرکت بیمه البرز می توانند با در دست داشتن معرفی نامه، علاوه بر خدمات قرض الحسنه، از تسهيلات بدون سود بانک و تنها در قبال دريافت ۴ درصد کارمزد بهره مند شوند.
در مراسم انعقاد قرار داد همکاری میان بانک قرض الحسنه مهرایران و شرکت بیمه البرز، مديران ارشد دو مجموعه بر گسترش زمينه تعاملات در عرصه هاي پولي وبيمه اي تاکيد نمودند.

درباره نویسنده

15459مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو