توزیع بیش از ۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی ميان دانش آموزان عشاير، در چهار شهرستان مرزي خراسان جنوبي 
چاپ 

توزیع بیش از ۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی ميان دانش آموزان عشاير، در چهار شهرستان مرزي خراسان جنوبي

با همکاری بانک قرض الحسنه مهرایران و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تعداد ۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی (از محل ۳۳ هزار بسته تخصيص يافته به ارزش ۱۵ ميليارد ريال) در سطح مدارس مناطق محروم استان خراسان جنوبي توزيع شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، طی مراسمي با حضور خزاعي مديرشعب استان خراسان جنوبي بانک قرض الحسنه مهرايران، علي ناصري فرماندار شهرستان بيرجند، ضيايي رييس اداره آموزش و پروش اين شهرستان و اعضاي شوراي روستاي امير آباد، بيش از ۱۲۰ بسته آموزشي و بهداشتي از ( ۳ هزار بسته تعلق يافته) را ميان دانش آموزان مقطع متوسطه مدرسه شبانه روزي امام علي (ع) روستاي اميرآباد توزيع نمودند.
در این مراسم، محمدرضا ضیایی، از عملکرد بانک قرض الحسنه مهرايران در راستاي توزيع ۳۳ هزار بسته آموزشي و بهداشتي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال در مدارس کشور و اختصاص ۳ هزار بسته به اين استان تقدير، و آن را حرکتي شايسته و ارزشمند دانست كه موجبات توانمندسازي دانش آموزان مستعد مناطق محروم را فراهم مي كند.
وی افزود: این اقلام که شامل کیف وکوله، لباس ورزشی، لوازم تحرير، مسواک، خمير دندان، حوله و… مي باشد ميان دانش آموزان نيازمند عشاير در چهار شهرستان مرزي استان تسهيم شده است.
علی ناصری، فرماندار شهرستان بیرجند نیز در اين مراسم، خيران را بازوان توانمند نظام تعليم و تربيت عنوان کرد و گفت: لازم است تا افراد خير در کنار فعاليت هاي مدرسه سازي به تقويت توان علمي دانش آموزان محروم استان نيز کمک كنند.
وی افزود: توجه به آموزش کودکان و نوجوانان با هدف پرورش و بالفعل نمود استعدادهای درونی و بالقوه آنان مقوله ای مهم و وظيفه اي عمومي مي باشد و بانک قرض الحسنه مهرايران با هدف گسترش بيش از پيش عدالت تحصيلي، بخشي از بودجه تبليغاتي خود را به اين امر مهم اختصاص داده است.
در ادامه، حسین خزاعی، مدیرشعب استان خراسان جنوبی بانک نيز گفت: تهيه و توزيع اقلام آموزشي و بهداشتي در بانک قرض الحسنه مهرايران با هدف ايجاد فرصت برابر تحصيلي براي دانش آموزان مناطق محروم و روستايي کشور صورت گرفته است.
وی افزود: این بانک اقدامات مطلوب و ارزنده ای را برای احياي سنت الهي قرض الحسنه و توسعه بانکداري اسلامي باهدف ايجاد رونق اقتصادي و بهبود شرايط توليد و اشتغال انجام داده است و در اين طرح نيز کمک به دانش آموزان را به عنوان آينده سازان كشور در دستور كار خود دارد.

درباره نویسنده

15444مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو