سوال سردبیر طوفان نیوز و یمین نیوز از سخنگوی دولت 
چاپ 

سوال سردبیر طوفان نیوز و یمین نیوز از سخنگوی دولت

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت روز دوشنبه  در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، که در ساختمان کوثر برگزار شد توضیحاتی را ارائه و به سوالات خبر نگاران پاسخ داد.

در ابتدا به درخواست دکتر نوبخت،ناصر یمین مردوخی کردستانی پیشکسوت اصحاب رسانه و سردبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز و هفته نامه مردوخ سوال خود را اینگونه مطرح کرد:مدتی است که قضات دادگستری گله مند هستند و می گویند اکثر پرونده ها در بازپرسی ها و محاکم قضایی که انباشته شده مربوط به شکایاتی است که مردم از کلاهبرداری و جعل صاحبان بنگاه های معاملاتی دارند و ما مجبوریم رسیدگی کنیم ولی این باعث می شود که کسانی که صاحب حق هستند پرونده شان به درازا کشیده شود  ..

مردوخی ادامه  داد”آقای نوبخت شما باید برای جلوگیری از تورم این بنگاه های دلال معاملاتی را بر چیده کنید و اگر فروشنده و خریدار با یکدیگر توافق  در مورد فروش یا اجاره ملک کردند ،مستقیم به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده تا جلوی این دلال ها گرفته شود چرا که اینها دارای شغل کاذب هستند. لازم است بدانید سر دسته این بنگاه های نا مشروع و غیر قانونی که بصورت دلال فعالیت دارند شخصی است که خودش بنگاه معاملاتی دارد.

سخنگوی دولت در پاسخ به مردوخی کردستانی گفت: بله این موضوع را حتما به اطلاع رئیس جمهور خواهم رساند و به قول شما این موضوع باعث تورم خواهد شد البته این مشکلات به گوش ما هم رسیده که بیشتر مردم از این صنف شاکی هستند و قطعا رسیدگی خواهیم کرد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو