آخرین اخبار بانک ملی ایران 
چاپ 

آخرین اخبار بانک ملی ایران

برگزاری قرعه کشی مرحله سوم جشنواره “یک بام و چند برنده”

 

مرحله سوم قرعه کشی جشنواره “یک بام و چند برنده” بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عصر یکشنبه ۲ مهر ماه طی مراسمی مرحله سوم قرعه کشی جشنواره ” یک بام و چند برنده” با حضور مسئولان بانک برگزار و برندگان این مرحله از قرعه کشی جشنواره به قید قرعه معرفی شدند.

 

این جشنواره به منظور معرفی سامانه بام و امکانات آن نزد مشتریان بانک ملی ایران از اول تا ۳۱ شهریورماه سال جاری به مناسبت سالروز تأسیس بانک برگزار شد و مشتریانی که تا مقاطع دهم، بیستم و سی و یکم شهریور ماه در این سامانه عضو شده بودند، در قرعه کشی سکه های تمام بهار آزادی شرکت داده شدند.

 

در این جشنواره مقرر شد روزانه یک سکه بهار آزادی بر اساس قرعه کشی در بازه های زمانی ۱۰ روزه به مشتریان عضو سامانه بام اهدا شود. امروز نیز در قرعه کشی انجام شده، برندگان ۱۰ قطعه سکه بهار آزادی مرحله سوم مشخص شدند.

 

همه کسانی که از ابتدای راه اندازی سامانه «بام» تا پایان ۳۱ شهریور ماه امسال در آن عضو بوده و دست کم یک تراکنش انجام داده باشند نیز در قرعه کشی بزرگ نیسان «جوک» شرکت داده خواهند شد.

 

در قرعه کشی امروز، همچنین ۳۶ نفر از کارکنان بانک ملی ایران از بین همکارانی که در معرفی سامانه بام به مشتریان فعال بودند، به قید قرعه انتخاب و هر کدام  برنده یک میلیون تومان وجه نقد شدند.

 

برندگان مسابقه اینستاگرامی بانک ملّی ایران معرفی شدند

 

مسابقه اینستاگرامی بانک ملّی ایران که به مناسبت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس این بانک برگزار شد، برندگانش را شناخت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملّی ایران، دبیرخانه این مسابقه ۷۶۸ عکس با محورهای «بانک ملی ایران در گذر زمان»، «زیباترین شعبه بانک» و «حس خوب و نقش موثر بانک» دریافت کرد که از این میان ۵۴۴ عکس مورد قبول هیات داوران قرار گرفت.

 

این مسابقه که با هشتگ (#من_و_بانک_ملی_ایران) از اول تا بیستم شهریورماه برگزار شد، با ۱٨۰۴ دنبال کننده در صفحه مسابقات بانک ملّی ایران به نشانی bmi.festival پیگیری شد.

 

از میان عکس های قابل قبول، هیات داوران سه عکس را به عنوان عکس برتر شناختند. این عکس ها توسط امین شعاع شرق از رشت، میثم سراج از کیش و بابک بهزادی از بندرعباس ارسال شده بود. به نفر نخست این جشنواره مبلغ دو میلیون تومان، به نفر دوم یک میلیون تومان و به نفر سوم ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی تعلق می گیرد.

 

٨۶ عکس نیز بر اساس میزان لایک واقعی توسط هیات داوران رتبه بندی شدند که اسامی آنها از طریق لینک زیرقابل مشاهده است. به هر کدام از این برندگان نیز  ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 

 

پرداخت ۶۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ضربتی قرض الحسنه ازدواج توسط بانک ملی ایران

 

بانک ملی ایران از ابتدای طرح پرداخت ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تا کنون بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از ابتدای مرداد ماه که این طرح با دستور بانک مرکزی آغاز شد تا پایان شهریور ماه، ۶۲ هزار و ۹۰۰ نفر توانستند از این تسهیلات در شعب بانک ملی ایران بهره مند شوند.

 

پیش از این قرار بود طرح پرداخت ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تا پایان شهریور ماه اجرا شود، اما هفته گذشته بانک مرکزی اجرای طرح را دو هفته تمدید کرد.

 

 

اعلام شماره حساب کمک به مسلمانان مظلوم میانمار نزد بانک ملی ایران

 

شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر استان تهران نزد بانک ملی ایران، آماده دریافت کمک های مردمی برای مسلمانان مظلوم و آواره کشور میانمار است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، هموطنان عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به این حساب واریز کنند.

 

 

 

بازدید رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران

 

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید که برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک  نیز حضور داشت، پوریانی و فیروزی رئیس و معاون کل محاکم عمومی و انقلاب تهران ، ضمن بازدید از آثار و اشیای موزه بانک، از اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران برای حفظ میراث صنعت بانکداری و راه اندازی این موزه تقدیر کردند.

 

موزه بانک ملی ایران شامل مجموعه ای از آثار ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از سوی بانک های بزرگ دنیا ،آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.

 

این موزه در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی رو بروی سفارت آلمان واقع است.

 

علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی  می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۳ الی ۱۷  جهت بازدید از موزه مراجعه کنند .

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو