دستگیری اعضای باندکلاهبردار ان تلفنی کارت به کارت با بیش از 100 فقره کلاهبرداری در سنندج 
چاپ 

دستگیری اعضای باندکلاهبردار ان تلفنی کارت به کارت با بیش از ۱۰۰ فقره کلاهبرداری در سنندج

Picture 001 (1)رئیس پلیس آگاهی فا .ا کردستان از دستگیری چهار نفر عضو یک باند کلاهبرداری کارت به کارت به اتهام بیش از ۱۰۰فقره کلاهبرداری در شهرستانهای خمین ،  ملارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار یمین نیوز از سنندج سرهنگ جمال سلمانی،  رئیس پلیس آگاهی فا .ا کردستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی  شکایت حدوا ۵۴ نفرمبنی براینکه شخصي ناشناس با شماره تلفن معلوم با شکات تماس گرفته و عنوان داشته من مسئول روابط عمومي شرکت همراه اول مي باشم و طي قرعه کشي بعمل آمده در بين مشترکان اين شرکت ، شما برنده خوش شانس به ارزش ۵۰ میلیون ریال کمک هزينه سفر به عتبات عاليات شده ايد و براي دريافت جايزه خود بايد به جلوي دستگاه خودپرداز بروید و با من تماس بگيريد . که در ادامه آن مالباختگان به جلوي دستگاه ATM رفته و پس از انجام يکسري عمليات بانکي که توسط متهم به وي گفته شده بود ، مبالغی از کارت آنها به شماره کارتهای   بانکهای ملت ،ملی ، صادرات ، صنعت ومعدن ،تجارت،قوامین ،سپه،انصار،سرمایه،پاسارگاد،پارسیان وغیر…  که به نام افراد غیر بوده انتقال داده که بعدا متوجه شدند که از آنها کلاهبرداري شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی و استفاده از بانک های در اختیار متهمین در شهرستان ملارد و خمین شناسایی وبا اخذ نیابت قضایی در دو عملیات جداگانه کلاهبرداران دستگیر و به سنندج انتقال داده شدند.

.سرهنگ سلمانی خاطر نشان کرد: در بازجویی صورت گرفته از متهمان، به ۵۴ فقره کلاهبرداری کارت به کارت در شهرهای استان کردستان وسنندج و بیش از ۵۰ فقره در استانهای خراسان شمالی،قزوین،البرز،قم ،گیلان،خوزستان ،مرکزی،لرستان،و غیره…معترف شدند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به شگرد متهم در انجام کلاهبرداری به روش عابربانکی اظهار داشت: متهمین با شناسایی افراد در کنار عابر بانک ها، به قصد کمک، اعتماد آنها را جلب و با در اختیار گرفتن رمز، اقدام به خالی کردن حساب افراد می کردند.

رئیس پلیس آگاهی فا .ا کردستان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجوئی های خود به۱۰۰ فقره کلاهبرداری از طریق عابر بانک در شهر های استان کردستان و سنندج و بیش از ۵۰ فقره در استانهای خراسان شمالی،قزوین، البرز، قم ،گیلان،خوزستان ،مرکزی، لرستان،و غیره…معترف شدند.

متهمان با قرار وثیقه میلیاردی فعلا روانه زندان و در اختیار این پلیس قرارگرفتند و درخصوص جرائم در دیگراستان های دیگر نیز هماهنگی لازم در جهت کشف موارد مشابه وبا آن شگرد مشابه انجام شده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو