معاون وزیر ارتباطات: ترویج بانکداری اسلامی نقش بسزایي در کاهش مشکلات مالي و ايجاد رونق اقتصادي ايفا مي کند. 
چاپ 

معاون وزیر ارتباطات: ترویج بانکداری اسلامی نقش بسزایي در کاهش مشکلات مالي و ايجاد رونق اقتصادي ايفا مي کند.

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور معرفي سبد محصولات و تشريح اقدامات موثر بانک در حوزه معيشت و رفاه کاركنان با هدف آغاز همكاري هاي دو جانبه با مهدي راسخ، معاون توسعه مديريت هماهنگي و امور پشتيباني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ديدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی در اين ديدار ضمن اشاره به تاريخچه و سهامداران بانک بيان داشت: اين بانک در حوزه هاي مسئوليت هاي اجتماعي در قالب حمايت از اقشار
آسیب پذیر، سلامت و درمان جامعه و پشتیبانی از فرهنگ و آموزش و غيره گام هاي موثر و شايسته اي برداشته است.
وی افزود: در این راستا تفاهم نامه های زیادي با هدف تقويت مالي و توانمندسازي نيازمندان واقعي جامعه با وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت هاي گوناگون منعقد شده است و بانک قرض الحسنه مهر ايران کانون توجه و ارائه خدمات خود را به مناطق محروم و استان هاي کمتر برخوردار معطوف ساخته است.
عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: در این رابطه، تعاملات ارزنده اي با سازمان بسيج سازندگي، بنياد مسکن انقلاب، وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، وزارت آموزش و پرورش و غيره صورت گرفته است كه براساس آن تسهيلات قرض الحسنه با كارمزد صفر تا ۴ درصد به افراد نيازمند و واجد شرايط اعطاء شده است.
در ادامه این نشست راسخ، معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتيباني وزارت ارتباطات نيز بيان داشت: اين وزارتخانه قصد دارد تا با استفاده از امکانات بانک قرض الحسنه مهر ايران علاوه بر ارائه خدمات قرض الحسنه به کارکنان خود، اقدامات موثر و گام هاي شايسته اي براي ترويج بانكداري اسلامي بردارد.
وی افزود: با توجه به طرح های خدماتی و همچنین سياست هاي اعتباري اين بانک مي توان در حوزه هاي مختلف اجتماعي از امکانات آن براي بهبود معيشت زندگي و ايجاد رونق اقتصادي بهره جست.
معاون وزیر ارتباطات با بیان این که توسعه ساختار بانکداری اسلامي نقش موثري در کاهش مشکلات اقتصادي ايفا مي كند بيان داشت: بانك قرض الحسنه مهر ايران عملكرد شايسته اي در خصوص مسئوليت هاي اجتماعي و توجه به نيازمندان جامعه داشته است و اميدواريم كه در اين همكاري ها نيز از تمامي ظرفيت و پتانسيل خود براي ارائه خدمات مطلوب به پرسنل خدوم و زحمت كش اين مجموعه استفاده نمايد.
شایان ذکر است، در پایان در خصوص زمینه های مختلف همکاري ها گفتگو و تبادل نظر صورت پذيرفت.
گفتنی است، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، سلطانیان مديرشعب استان تهران و صمدي سرپرست اداره روابط عمومي و بازاريابي نيز در اين جلسه حضور داشتند.

درباره نویسنده

15459مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو